رفتن به مطلب

دانشگاه علوم پزشکی تهران رتبه نخست دانشگاه های تیپ یک ایران را از آن خود کرد


ارسال های توصیه شده

[h=1]دانشگاه علوم پزشکی تهران رتبه نخست دانشگاه های تیپ یک ایران را از آن خود کرد[/h] [h=3]تهران- ایرنا- دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اساس رتبه بندی حاصل از ارزشیابی فعالیت های پژوهشی دانشگاه های سراسر ایران رتبه نخست دانشگاه های تیپ یک را از آن خود کرد.[/h]

81368515-6046065.jpg به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، بر اساس اعلام نتایج این رتبه بندی که در مراسم برگزاری همایش سراسری معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کشور، اعلام شد، دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی و اصفهان نیز رتبه دوم تا سوم این رده بندی را از آن خود کردند.

 

دانشگاه های علوم پزشکی تیپ یک، شیراز، مشهد، تبریز، اهواز، ایران و کرمان نیز در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

 

 

 

** دانشگاه بقیه الله (عج) در رتبه نخست دانشگاه های تیپ دو

 

همچنین در ارزیابی دانشگاه های علوم پزشکی تیپ دو، دانشگاه های بقیه الله (عج)، مازندران و تربیت مدرس به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

 

دانشگاه های علوم پزشکی تیپ دو یزد، کرمانشاه، همدان، بهزیستی و توانبخشی، پاستور ایران، ارومیه، زاهدان، بابل، گلستان، کاشان، اراک، گیلان، قزوین، زنجان، بندرعباس، شاهد، رفسنجان، بیرجند، لرستان، اردبیل و سمنان نیز در رده های بعدی قرار گرفتند.

 

 

 

** دانشگاه شهرکرد در رتبه نخست دانشگاه های تیپ سه

 

بر اساس اعلام رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی تیپ سه نیز دانشگاه های شهرکرد، ایلام و کردستان به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.

 

همچنین دانشگاه های بوشهر، قم، خراسان شمالی، یاسوج، البرز، جهرم، ارتش، سبزوار، گناباد، زابل، فسا، درفول، شاهرود، نیشابور، تربت حیدریه و جیرفت به ترتیب در رده های بعدی قرار گرفتند.

 

همایش سراسری معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کشور امروز چهارشنبه با حضور دکتر رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و جمعی از معاونین تحقیقات دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...