رفتن به مطلب

تولد نوزادی با ظاهری شبیه هشت پا (عکس)


ارسال های توصیه شده

baby-looking-like-an-octopus-image.jpg

پسربچه اوگاندایی که دارای چهار دست و چهار پا می باشد متولد شد.پسربچه سه ماهه با بدن عجیب در روستای نابیگینگوی در شرق اوگاندا بدنیا امد.مارگارت اوینو به همراه همسرش بونی فیس اوکونگو به محض متولد شدن فرزندشان وی را سریعا به نزدیک ترین بیمارستان بردند اما از دست پزشکان کاری ساخته نبود.مجبور شدن جهت درمان به بیمارستان پایتخت مراجعه نمایند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

گروه پزشکی بیمارستان مولاگو در کامپالا به سرپرستی پزشک جراح جان سکابیرا ضمن اینکه متوجه بدن عجیب و غریب پسر بچه بودند متوجه شدند وی دارای قفسه سینه اضافی می باشد که قلب و جگر در جای اصلی خود قرار نداشتند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

پزشکان همچنین دریافتند قسمتی از استخوان لگن در هر دو مشترک است.ضعف جسمانی نوزاد باعث شد پزشکان مجبور شوند جراحی وی را سه ماه به تعویق بیندازند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

در 18 ماه آگوست طی سه ساعت عمل جراحی پزشکان توانستند بخشی از قسمتهای اضافی پسربچه را از وی جدا نمایند.پزشکان همچنین قسمتهایی از پایین تنه را با کمترین خونریزی جدا نمودند

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

پس از گذشت سه هفته از جراحی موفقیت امیز حال پل موکیسا خوب شد و از سینه مادر تغذیه می نمود.اوایل امسال نیز در چین نوزادی با شرایط مشابه جراحی شد.در سایر کشورهای جهان نیز چنین تولدهای نادری انجام شده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...