رفتن به مطلب

آغاز ثبت نام کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی ها از 17 آبان


ارسال های توصیه شده

[h=1]آغاز ثبت نام کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی ها از 17 آبان[/h] [h=3]تهران- ایرنا- مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1393 موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی (براساس سوابق تحصیلی) از روز شنبه 17 آبان آغاز می شود.[/h]

81376491-6059992.jpg حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا افزود: ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 93 برای موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی که پذیرش در آنها براساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد، منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
از روز شنبه 17 آبان ماه 93 آغاز و در روز چهارشنبه 21 آبان ماه پایان می پذیرد.

 

تمامی داوطلبانی که حداکثر تا 30 بهمن ماه 93 موفق به اخذ مدرک فوق دیپلم (کاردانی) می شوند، ضرورت دارد در صورت تمایل در مهلت در نظر گرفته شده با فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما در این دوره ها ثبت نام کنند.

 

به گفته توکلی، دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبان دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1393 پیش از 17 آبان بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

 

پرداخت هزینه ثبت نام و انتخاب رشته این دوره ها به صورت اینترنتی و از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور در مهلت تعیین شده انجام می گیرد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...