رفتن به مطلب

رنجنامه دانشگاه های غیرانتفاعی برای رییس سنجش


ارسال های توصیه شده

[h=1]رنجنامه دانشگاه های غیرانتفاعی برای رییس سنجش[/h] [h=3]تهران- ایرنا- دبیر اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی از ارسال آنچه که آن را «رنجنامه » نامید برای ابراهیم خدایی معاون وزیر علوم و رییس سازمان سنجش آموزش کشور درباره وضعیت دانشگاه های غیرانتفاعی خبر داد.[/h]

81377370-6061537.jpg علی آهون منش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا اظهار کرد: در سال جاری تحصیلی ظرفیت دانشگاه های غیرانتفاعی در دوره کاردانی 85 درصد، کارشناسی 70 درصد و کارشناسی ارشد 45 درصد کاهش پیدا کرده است.

 

دبیر اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی از جذب بدون آزمون دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی انتقاد کرد و گفت: هیات امنای این دانشگاه برای آن تصمیم گیری می کند و بنابر آمار در سال جاری 70 درصد رشد پذیرش دانشجو داشته و بدون آزمون و محدودیت در تمامی رشته ها در حال جذب دانشجویان بیشتر است.

 

وی ادامه داد: در حالی که برای تکمیل ظرفیت دانشگاه های غیرانتفاعی کاری انجام نشده ولی دانشگاه آزاد کار خود را می کند.

 

آهون منش خاطرنشان کرد: رنجنامه برای آقای خدایی نوشتم که 355 دانشگاه غیرانتفاعی در حال اضمحلال هستند و شما کاری نمی کنید.

 

دبیر اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی افزود: جلسه ای با آقای نجفی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای بررسی وضعیت دانشگاه های غیرانتفاعی داشتیم که در آن معاونین این وزارتخانه قول همه گونه پیگیری را دادند ولی نتیجه ای عاید نشده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...