رفتن به مطلب

متقاضی دکتری پ‍ژوهش محور دانشگاه آزاد اسلامی


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1]متقاضی دکتری پ‍ژوهش محور دانشگاه آزاد اسلامی[/h] [h=3]تهران- ایرنا- معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: تا این لحظه 2450 متقاضی، خواهان تحصیل در مقطع دکتری پ‍ژوهش محور دانشگاه آزاد هستند.[/h]

81379010-6064351.jpg مجتبی علوی فاضل روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا، افزود: ثبت نام از متقاضیان تحصیل در دکتری پ‍ژوهش محور در تمامی سال انجام خواهد شد و متقاضیان در صورت تایید از سوی دانشگاه، تحصیل خود را آغاز می کنند.

 

وی ادامه داد: تاکنون 2450 نفر درخواست تحصیل در دکتری پ‍ژوهش محور را ارایه کرده اند که از این بین 1930 نفر شرایط لازم برای تحصیل را دارند.

 

معاون دانشگاه آزاد اسلامی، درمورد اینکه برخی دانشجویان گذاشتن شرط معدل را برای تحصیل در دکتری پ‍ژوهش محور صحیح نمی دانند، گفت: به دلیل اینکه دانشجویان پ‍ژوهش محور کنکور نمی دهند باید طرحی برای حضور آنها در دانشگاه در نظر می گرفتیم که به همین دلیل شرط معدل را برای حضور دانشجویان در نظر گرفته ایم.

 

وی تصریح کرد: احتمال تغییر شرایط در آینده وجود دارد، اما فعلا شرط معدل تنها راه تحصیل در دکتری پ‍ژوهش محور دانشگاه آزاد است.

 

متقاضیان تحصیل در دکتری پ‍ژوهش محور دانشگاه آزاد باید در رشته های علوم انسانی معدل 18 و در سایر رشته معدل 17 را در مقطع کارشناسی ارشد کسب کرده باشند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...