رفتن به مطلب

7 نام برای 7 روز هفته کتاب


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1]7 نام برای 7 روز هفته کتاب[/h] [h=3]تهران - ایرنا - مطابق رسم هر ساله و همزمان با آغاز هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روزهای این هفته را با هدف رشد نگاه تخصصی در عرصه کتاب و کتابخوانی نامگذاری کرد.[/h]

81386663-6077026.jpg به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات ایرنا، در این دوره از هفته کتاب همسو با سیاستگذاری وزارت فرهنگ و ارشاد سلامی و معاونت فرهنگی این وزارتخانه توسعه نشر الکترونیک و دیجیتال، استفاده از ظرفیت گروه های مرجع و قانونمند کردن فعالیت های فرهنگی استان ها توجه ویژه ای شده است. بر اساس این ویژگی ها، هرروز از ایام هفته کتاب نامگذاری شده است.

 

بر این اساس شنبه (24 آبان ماه) با نام «کتاب، مسجد و محرم»، یکشنبه (25 آبان ماه) با نام «کتاب، آگاهی و سبک زندگی»، دوشنبه (26 آبان ماه) با نام «کتاب، فرهنگ و صنعت»، سه شنبه (27 آبان ماه) با نام «کتاب، مدرسه و دانشگاه»، چهارشنبه (28 آبان ماه) با نام «کتاب، پدیدآورندگان، خادمان و پیشکسوتان حوزه نشر»، پنجشنبه (29 آبان) با نام «کتاب، مدیریت جهادی و توسعه کشاورزی»، جمعه (30 آبان ماه) با نام «کتاب و شهروندی» و سرانجام شنبه (اول آذر ماه) با عنوان «کتاب، رسانه و فناوری های نوین» نامگذاری شده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...