رفتن به مطلب

چهره عجیب خودروهای فرمول 1 آینده +عکس


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

این خودرو یک "فرمول 1" نسل آینده است که شما را از چهره یکنواخت و خسته کننده خودروهای امروزی دور می کند. ایده اصلی این خودرو برای شرکت AMG مرسدس بنز است و در آینده به این شرکت تعلق خواهد گرفت.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
چندی پیش "یامین پارک" طرح جالب و عجیبی را ارائه کرد که نشان از خودروهای مسابقه ای و فرمول 1 آینده در آن دیده می شود. این طراح در مورد طرح عجیب خود توضیحاتی ارائه کرده است که در ادامه آن را خواهیم خواند. این خودرو یک فرمول 1 نسل آینده است که شما را از چهره یکنواخت و خسته کننده خودروهای امروزی دور می کند. ایده اصلی این خودرو برای شرکت AMG مرسدس بنز است و در آینده به این شرکت تعلق خواهد گرفت.

 

2747699_295.jpg

این خودرو از دو بدنه جداگانه سبک درست شده است و به جای یک پره در جلوی خودرو از دو بال استفاده شده است. این خودرو کاملا به زمین چسبیده است و ایمنی آن 2 برابر خودروهای امروزی خواهد بود.

چرخ های جلو این خودرو در دو حالت جمع شد و باز قرار می گیرند. در مسیرهای مستقیم چرخ ها بسته می شوند تا آیرودینامیکی افزایش یابد و هنگام پیچیدن یا کاهش سرعت چرخ ها فاصله می گیرند تا شتاب کم شود.

2747700_106.jpg

یامین در ادامه آورده است که سقف سرعت این خودرو مشخص نشده اما 300 کیلومتر بر ساعت برای این خودرو بسیار راحت قابل دسترس است. این خودرو احتمالا تا سال 2025 رونمایی می شود و برای اولین بار وارد پیست های مسابقه خواهد شد.

 

2747701_302.jpg

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...