رفتن به مطلب

راه‌اندازی واحد آکسفورد دانشگاه آزاد


ارسال های توصیه شده

[h=1] راه‌اندازی واحد آکسفورد دانشگاه آزاد

 

[/h]

» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي

کد خبر: 93082713975

سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۹

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

معاون بین‌الملل دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد درصدد است تا با رعایت معیارهای رنکنیگ جهانی و تاسیس واحدهای بین‌المللی ارتباطات بین‌المللی خود را افزایش دهد.

 

دکترانگجی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: مدیریت جدید دانشگاه آزاد تصمیم دارد تا بخش روابط بخش بین‌الملل این دانشگاه را فعال‌تر کند.

 

وی با اشاره به اینکه جذب دانشجو از سایر کشورها، افزایش همکاری‌های مشترک، تاسیس واحدهای بین‌المللی دانشگاهی از جمله ابعاد مختلف گسترش روابط بین‌المللی بین دانشگاه‌هاست، گفت: واحد آکسفورد دانشگاه آزاد که تا پیش از این به حالت تعلیق در آمده بود از ژانویه امسال راه‌اندازی شده و آماده پذیرش دانشجویان می‌باشد.واحد امارات، افغانستان و لبنان نیز همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

 

انگجی درخصوص نحوه پذیرش دانشجو در واحد بین‌المللی اظهار کرد: دانشجویان خارجی بعد از انجام مصاحبه‌ای از سوی دانشگاه پذیرفته می‌شوند اما دانشجویان ایرانی باید در کنکور سراسری شرکت کرده و رتبه مناسب را کسب کنند.

 

دکتر انگجی از جمله راه‌های برند کردن دانشگاه آزاد را میزان فعالیت ملی از نظر رنکینگ جهانی، تعداد دانشجو، نسبت استاد به دانشجو، مشارکت در مجامع بین‌المللی و میزان فعالیت‌های پژوهشی هر دانشگاه دانست و بر نقش موثر هر معاونت درخصوص رسیدن به این جایگاه تاکید کرد.

 

معاون بین‌الملل دانشگاه آزاد از ایجاد و تاسیس مراکز جدید دانشگاه آزاد در کشورهای دیگر نظیر تاجیکستان و روسیه خبر داد و افزود: دانشگاه آزاد با دانشگاه روسنوی روسیه که بزرگترین دانشگاه خصوصی این کشور است، تفاهم‌نامه‌ای برای تاسیس مراکز دانشگاه آزاد امضا کرده است. ضمن اینکه با یکی از دانشگاه‌های تاجیکستان و یکی از کشورهای آفریقایی نیز چنین تفاهم‌نامه‌ای را امضا کرده و درصدد برقراری بیشتر با آنها است.

 

انتهای پیام

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...