رفتن به مطلب

اچ‌پی Envy X2 با ظاهر و قیمتی جدید از راه رسید


Imaaan

ارسال های توصیه شده

اچ‌پی تبلت هیبریدی Envy X2 را در سال گذشته معرفی کرد، و حالا بعد از دریافت بازخوردهای فراوان قصد دارد نسخه‌ی جدید این محصول را در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه نماید.

 

 

به نظر می‌رسد بعد از تفکیک شرکت اچ‌پی به دو قسمت، سبک طراحی محصولات این شرکت نیز دستخوش تغییرات چشمگیری شده، زیرا نسخه جدید Envy X2 بسیار زیباتر و روان‌تر از مدل قبلی ساخته شده است.

 

hpenvyx2.jpg

 

بدون شک در اولین نگاه، به شباهت Envy X2 با سرفیس پرو ۳ پی خواهید برد و شاید خیلی بیراه نباشد اگر بگوییم، محصول جدید اچ‌پی یک کپی ناشیانه از تبلت مایکروسافت است. در هر حال، تبلت Envy X2 در دو نسخه ۱۳٫۳ اینچی و ۱۵ اینچی روانه بازار خواهد شد که هر دو نسخه از پردازنده اینتل Core M بهره می‌برند؛همچنین این محصول همانند سرفیس ۳ پرو همراه با کاور مغناطیسی و قلم مخصوص عرضه خواهد شد.

 

مدل ۱۳ اینچی دارای رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است که این وضوح تصویر در مدل ۱۵ اینچی به ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل افزایش یافته است. هر دو مدل دارای پردازنده Core M اینتل، ۴ گیگابایت رم، ۵۰۰ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی،۱۶ گیگابایت حافظه جانبی و اسپیکرهای بیتس هستند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

اچ‌پی برای مدل ۱۳ اینچی Envy X2 قیمت ۷۹۹ دلار را تعیین کرده و نسخه ۱۵ اینچی آن نیز ۷۴۹ دلار است؛ که هر دو مدل در زمان عرضه به‌طور پیش‌فرض از سیستم‌عامل ویندوز ۸٫۱ استفاده خواهند کرد.

 

 

منبع: فارنت

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...