رفتن به مطلب

مهتاب کرامتی مدیر هنری جشنواره فیلم خورشید شد


ارسال های توصیه شده

[h=1]مهتاب کرامتی مدیر هنری جشنواره فیلم خورشید شد[/h] [h=3]تهران - ایرنا - 'مهتاب کرامتی' به عنوان مدیر هنری چهارمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید انتخاب شد.[/h]

81405503-6107507.jpg به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی جشنواره فیلم کوتاه خورشید، مهدی یارمحمدی دبیر جشنواره طی حکمی مهتاب کرامتی را به عنوان 'مدیر هنری چهارمین جشن فیلم کوتاه مستقل خورشید و عضو شورای سیاست گذاری جشن' منصوب کرد.

 

در متن حکم یارمحمدی آمده است: هنرمند گرانمایه سرکار خانم مهتاب کرامتی

 

باسلام و احترام؛ بدینوسیله به استحضار می رساند، نخستین پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل به منظور ترغیب و گسترش مشارکت بخش خصوصی در تولید فیلم های مستقل کوتاه و مستند، نیز شناسایی فیلمسازان جوان و خلاق و حمایت از بهترین تولیدات این عرصه، 'چهارمین جشن فیلم کوتاه مستقل خورشید' را در دی ماه سال جاری برگزار می نماید.

 

در ادامه این حکم آمده است: این جشنواره به عنوان اولین جشنواره آنلاین فیلم کوتاه و نیز اولین و تنها جشنواره ویژه سینمای مستقل کوتاه در کشور، توانسته است به دور از زواید و حواشی معمول و در کمال سادگی در سه دوره پیشین خود طی سالهای 90 تا 92 مورد استقبال گسترده فیلمسازان فعال فیلم کوتاه و مستند در سراسر کشور قرار گیرد که این نشان از حرکت جشنواره در مسیر صحیح دارد و حضور پیشکسوتان سینما در ترکیب شورای در ادامه حکم دبیر جشنواره عنوان شده: سیاست گذاری و هیات های انتخاب و داوری و حمایت آنان از جشنواره موید این مطلب است. نیز حمایت از فیلمسازان و فیلمهای برگزیده سبب موفقیت های بعدی آنان در جشنواره های معتبر داخلی و بین المللی گردیده که از مهمترین دستاوردهای این جشنواره بوده است.

 

در ادامه این حکم آمده: از آنجا که جشنواره های مستقل فرهنگی و هنری در سراسر دنیا همواره توسط شخصیتهای تأثیرگذار ملی و بین المللی حمایت می شوند، با توجه به تجربیات ارزشمند شما در حوزه فرهنگ و هنر کشور و با عنایت به حضور موثر شما در دوره های گذشته این جشن، به موجب این حکم به عنوان 'مدیر هنری چهارمین جشن فیلم کوتاه مستقل خورشید و عضو شورای سیاست گذاری جشن' منصوب می شوید.

 

دبیر چهارمین جشن فیلم کوتاه مستقل خورشید در پایان حکم خود آورده: بی شک بر این باوریم که حضور ارزنده شما پشتوانه و راهنمای برگزارکنندگان و مایه دلگرمی حامیان و کارآفرینان فرهنگی در حمایت از سینمای مستقل کشورمان خواهد بود.

 

امید است در سایه عنایات خداوند و با بهره گیری از دانش، تجربه و توانمندی بالای شما، جشنواره ای در شأن سینمای مستقل کوتاه و مستند کشور عزیزمان برگزار نماییم.

 

به گزارش ایرنا؛ چهارمین دوره این جشنواره به همت پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل، دی ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...