رفتن به مطلب

تبلت ارزان قیمت Archos 80 Cesium با بهره بردن از ویندوز 8.1 معرفی شد


Imaaan

ارسال های توصیه شده

به نظر می‌رسد روزبه‌روز تعداد شرکت‌هایی که تبلت های ارزان قیمت ویندوزی تولید می‌کنند در حال افزایش است، در همین راستا دیروز شرکت Archos از تبلت جدید خود با نام Archos 80 Cesium پرده برداشت که از آخرین نسخه ویندوز ۸٫۱ بهره می‌برد و قیمت آن تنها ۱۴۹ دلار است.

 

Archos-80-Cesium.jpg

 

تبلت ارزان قیمت Archos 80 Cesium دارای صفحه‌نمایش ۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است که بیشتر در محصولات میان رده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

این تبلت فقط ۸٫۶ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن حدود ۳۶۰ گرم است که به نسبت تبلت های ۸ اینچی موجود در بازار، مشخصات قابل قبولی به شمار می‌آید. در قلب این دستگاه تازه متولد شده از پردازنده کم‌مصرف ۴ هسته‌ای Atom Z3735G اینتل در کنار ۱ گیگابایت رم استفاده شده است. به مشخصات یاد شده باید ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار امکان استفاده از حافظه‌های جانبی ذخیره‌سازی، دوربین اصلی ۲ مگا پیکسلی، دوربین جلو با کیفیت VGA و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را اضافه کرد.

 

Archos-80-Cesium-Windows-81-tablet-03-508x400.jpg

Archos 80 Cesium دارای درگاه‌های USB و HDMI است و طبق گفته شرکت سازنده به هر فردی که این دستگاه را خریداری نماید، اکانت یک ساله رایگان بسیاری از سرویس‌های مایکروسافت از جمله (Office 365، Xbox Games، Xbox Music، Xbox Video) تقدیم خواهد شد.

 

 

 

 

منبع: فارنت

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...