رفتن به مطلب

مدارس هفته آینده تعطیل نیست


ارسال های توصیه شده

[h=4]به غیر از تعطیلی های رسمی؛[/h] [h=1]مدارس هفته آینده تعطیل نیست[/h] [h=3]تهران - ایرنا - وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد مدارس سراسر کشور در هفته آینده به غیر از تعطیلات مبتنی بر تقویم رسمی کشور تعطیل نخواهد بود و آموزشگاه ها همچنان برای فعالیت آموزشی دایر است.[/h]

81429691-6146769.jpg رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش ایرنا با بیان این که تعطیلی مدارس در هر روز بیش از 120 میلیارد تومان هزینه به کشور تحمیل می کند ، گفت: هفته آینده مدارس فراتر از ایام تعطیل تقویم رسمی کشور ، تعطیل نخواهد بود.

 

وی افزود: بر این اساس به غیر از تعطیلات مبتنی بر تقویم رسمی کشور تمامی مراکز آموزشی دایر بوده و فعالیت آموزشی و تربیتی در آنها ادامه دارد.

 

براساس تقویم رسمی کشور یکشنبه 30 آذر ماه مصادف با 28 صفر (رحلت رسول اکرم(ص) و سه شنبه 2 دی ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) تعطیل است.

 

جدایی ادامه داد: در مسیر فرهنگ سعی و تلاش و توسعه و پیشرفت چیزی به نام بین تعطیلی معنی ندارد.

 

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزه های دینی و ضرورت حرکت در مسیر توسعه و بالندگی و تاکیدات رییس جمهوری در دولت تدبیر و امید بر کار و تلاش مجدانه و همت مضاعف همه ارکان دولت است.

 

جدایی با اشاره به تعطیلات مکرر و فراتر از تقویم رسمی کشور در سال های گذشته افزود: آموزش و پرورش نقش مهم و اساسی در نهادینه شدن فرهنگ کار و تلاش مسئولانه و الگوسازی این مفهوم در میان نسل جدید دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: تحقق این امر علاوه بر جدیت مدیران و همکاران در مدارس ، همکاری و همراهی خانواده ها و اولیا را می طلبد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...