رفتن به مطلب

اچ پی فبلت Slate 6 VoiceTab II را معرفی کرد + عکس


ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

کمپانی اچ پی به تازگي از فبلت جدیدخود رونمایی کرد. این فبلت با صفحه نمايش ۶ اینچی با سیستم عامل اندرویدی مي باشد اچ پی به تازگی توانسته با ارائه چند فبلت وارد بازار گوشی ها و تبلت های هوشمند شود.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ نام این فبلت HP Slate 6 Voice Tab II مي باشد. از ویژگی های بارز این فبلت می توان به صفحه نمایش بزرگ، رزولیشن بالای صفحه نمایش، دوربین با کیفیت بالا، قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت و پردازنده چهار هسته ای اشاره کرد. این گوشی هوشمند در اندازه یک فبلت ارائه شده است، ابعاد کلی آن ۱۶۵٫۱×۸۳٫۲×۸٫۹۸ mm بوده و وزن آن ۱۶۰ گرم مي‌باشد.

 

2821006_220.jpg

 

اندازه صفحه نمایش گوشی هوشمند HP Slate 6 VoiceTab II شش اینچ می باشد، صفحه نمایش این فبلت هوشمند اچ پی با رزولیشن ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل، تراکم پیکسل 245ppi و از نوع IPS LCD می باشد.

 

دوربین گوشی با کیفیت مناسب ۸ مگاپیکسلی ارائه شده است، دوربین این گوشی دارای یک فلاش ال ای دی، قابلیت های فوکوس خودکار، تشخیص چهره، ژئو برچسب زدن و یک دوربین جلوي آن ۲ مگاپیکسلی می‌باشد. پردازنده این گوشی با چیپست Marvell PXA1088 و یک پردازنده چهار هسته ای ارائه شده است، سرعت پردازنده آن ۱۲۰۰ مگاهرتز می باشد.

 

2811860_530.jpg

 

 

حافظه داخلی آن هم ۱۶ گیگابایت و رم ۱ گیگابایت می باشد. مواردي كه باعث مي شود ما را به خريد اين فبلت راغب كند: صفحه نمایش بزرگ، رزولیشن بالای صفحه نمایش، دوربین باکیفیت بالا، قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت و پردازنده چهار هسته ای می باشد.

 

گزارش از اميرحسين گودرزي

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...