رفتن به مطلب

Edge بازنشسته خواهد شد


Ali.Akbar

ارسال های توصیه شده

اج بازنشسته میشود

جیم راس در مصاحبه ای با روزنامه ی Asheville, N.C اعلام کرده است که اج به او گفته بود در 2 سال اینده بازنشسته خواهد شد.جیم راس ادامه داد: من فکر کنم در نسلی که اج گذروند پول زیادی برای خودش ساخت، و الان داره و عاقلانه خرجش میکنه و سرمایه گذاری میکنه و من فکر نکنم که دیگه نیازی داشته باشه جای دیگه ای سرمایه گذاری کنه.

من فکر کنم اج به سلامتی خودش فکر میکنه و میخواد خودش رو سالم نگه داره.اج اعلام کرده بود که مصدومیت مهمی در ناحیه گردن داره و من بهش گفته بودم که خیلی زودتر از اونکه برات دردسر بزرگی ایجاد کنه برو مداواش کن.

خیلی از کشتی گیرهای زیادی بودند که برای نیاز مالی به مدت زیادی در کشتی ماندند.اما من به اج اخطار دادم که فشار زیاد تو رو ضعیف میکنه.نسلی که اج گذروند خیلی به استعدادهای جوان خوب یاد میده که چطور باید یک زندگی حرفه ای داشته باشند و در کارشون موفق باشند.کشتی گیر باهوشی که سخت کار کرد، مصدومیت دید ولی برای اینده حرفه ای عمل کرد و برگشت.کشتی گیری که باید برای سلامتی خودش بازنشسته بشه.گفتنی است به احتمال زیاد اج در دو سال اینده بازنشسته خواهد شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...