رفتن به مطلب

موتور رندر Corona


سامیار220

ارسال های توصیه شده

موتور قدرتمند Corona را کمتر کسی می شناسد اما قدرتمند بودن آن و سادگی کارکرد باعث شده این موتور رندر در بین طراحان جایی برای خود باز کند، این موتور رندر از سال 2009 شروع به کار کرده است و با توجه به اینکه هنوز در نسخه آلفا است اما بسیار بسیار قدرتمند و بی نقص کار می کند و هیچگونه مشکلی در کارکرد آن دیده نمی شود. این موتور رندر به صورت Based و UnBiased Rendering می باشد که تا این لحظه برای نرم افزار های 3DsMax و Cinema4D ارائه شده است.

 

 

jp63afa913ux8vpb9z.jpg

 

 

یکی از بهترین ویژگی های موتور رندر کرونا سادگی آن است که دیگر شما نیازی به تنظیمات پیچیده موتور هایی همچون V-Ray و Mental Ray و ... ندارید. کرونا بر پایه CPU فعالیت می کند و نه تنها کند نیست بلکه طراحی آن به نوعی است که سرعت بسیار بالایی را در اختیار می گذارد. اگر شما پردازنده مناسبی را در اختیار داشته باشید، کرونا در ارائه رندر های سریع هیچ چیزی را برای شما کم نمی گذارد.

 

 

کرونا به طور کامل از نور های نرم افزار 3DsMax پشتیبانی می کند و این موتور درون خودش هم سه نوع نور را در اختیار می گذارد که می توان به Light و IES و Sun اشاره کرد. همچنین این موتور برای دوربین، از خود دوربین نرم افزار 3DsMax استفاده می کند. کرونا هم مانند دیگر موتور های رندر متریال های خاص خود را دارد ولی این امکان را هم فراهم کرده که بتوانید از متریال های نرم افزار هم درون آن استفاده کنید که میتوان بعضی از متریال های 3DsMax را درون آن استفاده کرد.

 

 

کرونا کاملا رایگان بوده و همه می توانند بدون کوچک ترین هزینه ای از یک موتور رندر قدرتمند استفاده کنند. یکی از ویژگی های عالی کرونا امکان Vray Converter و Mental Ray Converter است که این قابلیت را دارد تا صحنه های ساخت شده در این موتور ها را برای کرونا تبدیل کنید.

منبع:آرک بوک

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...