رفتن به مطلب

جعبه ابزاری کامل برای عکاسان و طراحان + دانلود


ارسال های توصیه شده

تصاویرتان را حرفه‌ای مدیریت کنید؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

ACDSee Pro یک نرم افزار قدرتمند برای دسته بندی و ویرایش حرفه‌ای تصاویر مود در رایانه شماست، برای آشنایی کامل و دانلود این برنامه با دریچه فناوری اطلاعات همراه باشید.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ همه ما کاربران در سیستم‌مان کلی عکس‌های یادگاری داریم، عکس‌هایی که هر کدام روایتگر لحظات شیرین و شاید هم لحظات تلخ زندگیمان باشد. اینگونه تصاویر برای ما ارزش خاصی دارند و اگر از آنها به خوبی مراقبت نکنیم ممکن است این تصاویر ارزشمند را از دست بدهیم، از این روز بهترین راه برای حفاظت از اینها دسته بندی منظم و مرتب است. گاهی برای پیدا کردن این تصاویر ساعت‌ها رایانه را زیر و رو می‌کنیم تا ببینیم که آنها را کجای رایانه ذخیره کرده‌ایم، دلیل آن هم بسیار روشن و واضح است، چرا که به صورت مرتب آنها را دسته بندی نکرده‌ایم و برای پیدا کردن ساعت‌ها باید جستجو کنیم.

 

2643685_975.jpg

 

برای دسته بندی تصاویر در رایانه نرم افزارهای بسیار موجود است اما هیچکدام نمی‌تواند جای ACDSee Pro را بدهد! این نرم افزار قدرتمند که سالیان درازی در این عرصه فعالیت دارد هر بار در به‌روز رسانی جدیدش آخرین تکنولوژی‌ها را در ویرایش و دسته بندی تصاویر به کار می‌گیرد تا رضایت همه کاربران را به خود جلب کند. البته امکانات ACDSee Pro به همین جا ختم نمی‌شود و قابلیت‌هایی حرفه‌ای و کاربردی فراوانی نیز دارد که آن را تبدیل به یک جعبه ابزار همه کاره برای عکاسان و طراحان گرافیک تبدیل کرده امکانات و قابلیت‌هایی همچون تغییر فرمت تصاویر، ساخت اسلایدشوهای حرفه‌ای، درج واترمارک برای کپی رایت، بازسازی تصاویر قدیمی و از همه مهم‌تر قابلیت روتوش تصاویر را نیز دارد. در واقع این نرم افزار کاربردی به گونه‌ای تصاویر موجود در رایانه ما را مرتب و منظم می‌کند که امکان ندارد بعد از نصب مجدد ویندوز روی رایانه این نرم افزار را نصب نکنید. اگر پلیر خاصی روی رایانه‌تان ندارید ACDSee Pro اینجا هم به کمک شما می‌آید و در قالب یک پلیر صوتی و تصویری نقش پخش کننده را ایفا می‌کند. پس دست به کار شوید و با نصب ACDSee Pro تصاویر ارزشمندتان را تنها با یک کلیک سازماندهی کنید.

 

تغییرات 93/10/02:

نرم افزار به نسخه Pro 8.1 Build 270 به‌روز رسانی شد.

 

• راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کرده و سپس اجرا کنید.

2- فایل Keygen.exe را اجرا کرده و شماره سریالی تولید کرده و سپس نرم افزار را با اطلاعات تولید شده توسط Keygen رجیستر کنید.

 

 

• دانلود و مشخصات فایل

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

• حجم: 63.51 مگابایت

• نسخه: Pro 8.1 Build 270

• اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8

• رمز فایل فشرده:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

• امتیاز: 2183097_146.png2183097_146.png2183097_146.png2183097_146.png2183097_146.png

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...