رفتن به مطلب

زمان تشکیل کلاسهای درس دانش آموزان به 50 دقیقه کاهش می یابد


ارسال های توصیه شده

[h=1]زمان تشکیل کلاسهای درس دانش آموزان به 50 دقیقه کاهش می یابد[/h] [h=3]سمنان - ایرنا - عضو هیات علمی پژوهشگاه مطالعاتی وزارت آموزش و پرورش از کاهش زمان تشکیل هر جلسه کلاس درس دانش آموزان خبر داد.[/h]

81441632-6165899.jpg 'منوچهر فضلی خانی' روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا در دامغان گفت: بر اساس مفاد طرح تحول بنیادین آموزی مدت زمان برگزاری کلاس های درس در مدارس همه پایه های تحصیلی از 90 دقیقه به 50 دقیقه کاهش یافته است.

 

وی علت اجرای این طرح را خستگی و بی حوصلگی دانش آموزان و کاهش قدرت یادگیری آنها در کلاس های 90 دقیقه ای عنوان کرد و گفت: کلاس های 50 دقیقه ای باعث افزایش یادگیری و تنوع در دروس ارائه شده در یک روز تحصیلی می شود.

 

وی با بیان اینکه این طرح هنوز در برخی مدارس که شمار دانش آموزان آن بالا است و یا چند پایه است اجرا نشده ابراز امیدواری کرد: این طرح از سال تحصیلی آینده در همه مدارس کشور اجرا شود.

 

وی با هدف شرکت در کارگاه آموزشی دبیران مدارس استعداد درخشان استان سمنان به دامغان سفر کرده بود.

 

در این کارگاه 100 نفر از دبیران متوسطه حضور دارند.

لینک به دیدگاه

باید به تدریج به سمت آموزش مجازی (بوسیله اینترنت و در خانه دانش آموزان) پیش بریم ، تا بخشی از ترافیک و سایر مشکلات مربوط به شهرسازی کمی بهبود پیدا کنه...

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...