رفتن به مطلب

مقایسه تبلت‌های پرطرفدار بازار از نظر میزان مصرف باتری


ماتینا

ارسال های توصیه شده

تبلت‌ها پدیده پرطرفدار و پر فروش‌های سال‌های اخیر بازار تکنولوژی و محصولات دیجیتال هستند که به همین دلیل بازار داغ و پررونقی را هم ایجاد کرده‌اند. درست به همین دلیل هم هست که محصولات متنوع و مختلفی از سوی شرکت‌های تولیدکننده مختلف به این بازار عرضه می‌شوند که کار انتخاب و خرید را برای خریداران مشکل می‌کنند.

Long-battery-life-tablet.jpg

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و به نقل از دنیای اقتصاد، با این اوصاف است که کاربران ترجیح می‌دهند با انجام بررسی‌ها و مقایسه دقیق درباره امکانات و قابلیت‌های مختلف تبلت‌های پرفروش بازار، خرید بهتری را تجربه کنند. در همین راستا فعالان و کارشناسان به بررسی و مقایسه امکانات این تبلت‌ها می‌پردازند.

حالا به تازگی مجله آنلاین معروف ?‌Which به بررسی و مقایسه طول عمر باتری انواع تبلت‌ها پرداخته است تا کاربران دید بهتر و دقیق‌تری نسبت به میزان شارژ و عمر باتری تبلت‌های پر فروش بازار پیدا کنند.

در این بررسی اخیر تبلت‌های پرفروش و پرطرفدار بازار از نظر میزان مصرف باتری در زمان استفاده از اینترنت با Wi-Fi و تماشای فیلم و ویدئو مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته‌اند. در حقیقت این دو کاربرد، پرمصرف‌ترین امکانات تبلت‌ها هستند که میزان قابل توجهی از عمر باتری را صرف می‌کنند.

در حالی که بررسی اخیر این مجله درباره سریع‌ترین تبلت‌های بازار نشان داد که تبلت Galaxy Note‌۱۰٫۱ شرکت Samsung با پشت سر گذاشتن iPad Air رتبه اول را در اختیاردارد، حالا اما گویا از نظر میزان عمر باتری تبلت پرطرفدار اپل در صدر تبلت‌های پرفروش بازار قرار گرفته است. در این مقایسه تبلت‌های پرفروش بازار از انواع آی‌پد و تبلت‌های گلکسی سامسونگ گرفته تا Nexus 7 گوگل، Kindle Fire آمازون و حتی تبلت ارزان قیمت Tesco Hudi مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته‌اند.

تبلت iPad Air با طول عمر باتری ۶۵۸ دقیقه در زمان استفاده از اینترنت از طریق Wi-Fi و طول عمر باتری ۷۷۷ دقیقه در زمان تماشای فیلم و ویدئو توانسته دیگر رقبای پر فروشش در بازار را پشت سر بگذارد و در صدر آنها قرار بگیرد.

به عقیده کارشناسان این میزان عمر باتری برای یک تبلت بسیار چشمگیر و قابل توجه است.

iPad mini با صفحه نمایش رتینا اگر چه در بخش تماشای فیلم در جایگاه ششم قرار دارد، اما از نظر استفاده از اینترنت از طریقWi-Fi با فاصله ۴۴ دقیقه‌ای از رقیب هم‌خانواده‌اش در رتبه دوم قرار دارد و دیگر محصول اپل یعنی iPad 2 هم در رتبه سوم قرار دارد. در تست پخش ویدئو هم بعد از iPad Air، تبلت‌های

Amazon Kindle Fire HDX 8.9 و Nexus 7 نسخه سال ۲۰۱۳ به ترتیب قرار گرفته‌اند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...