رفتن به مطلب

تولید تبلتی متفاوت با سیستم عامل ویندوز


Nazanin.ad

ارسال های توصیه شده

740663.jpg

 

کمپانی اچ پی از تبلت جدیدی با عنوان HP Pro Tablet 408 رونمایی کرده که با داشتن سیستم عامل ویندوز و صفحه 8 اینچی می تواند نگاه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، کمپانی اچ پی از محصول جدیدی با عنوان HP Pro Tablet 408 خبر داده که به دلیل داشتن سیستم عامل ویندوز می تواند محصول متفاوتی باشد.

 

این محصول جدید مجهز به صفحه نمایش 8 اینچی است که از مدل قبلی این محصول از لحاظ سخت افزاری و ظاهری نیز برتر است. در بازار فناوری، تبلت 7 اینچی اچ پی با HP Stream 7 به فروش می رسد که عرضه محصول جدید می تواند فروش تبلت های پیشین را متحول کند.

 

محصول پیشین با ویندوز فون 8.1 و صفحه نمایش 7 اینچی عرضه می شد اما محصول جدید HP Pro Tablet 408 همانطور که از اسمش برمی آید مجهز به ویندوز 8 بوده و وضوح تصویر آن 1280 * 800، حافظه 2 گیگابایت و دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین جلویی 2 مگاپیکسل و بلوتوث ، 4.0 و باتری 4800mAh است.

 

از دیگر مشخصات این محصول می توان به پردازنده Z3736F Bay Trail با سرعت پردازش ۱٫۳۳ گیگاهرتز اشاره کرد. این تبلت در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. اما هنوز از قیمت نهایی آن خبری منتشر نشده است.

 

 

مهرنیوز

لینک به دیدگاه

یه چیزی رو که من فهمیدم اینه که درسته ویندوز به عنوان سیستم عامل عامی سرشو درمقابل هر سوادی خم می کنه ولی امنیت داره به چالش اصلی برای همه سیستم های نرم افزاری تبدیل میشه (نمونه اش خبرهایی که از نفوذ به سیستم هایی که قبلا می گفتن دیواره آتشین بسیار قویی و نفوذ ناپذیری داره میرسه ) که خب سیستم عامل ویندوز فعلا نتونسته تا الان حرفی واسه گفتن داشته باشه

شاید تولید پلتفرمهایی که این سیستم عامل رو انتخاب کردن در کوتاه مدت بتونه مخاطبان عامی رو به خودش جلب کنه (درست مانند اندروید که اگه گوگل به زودی نتونه به یه اجماع در مورد نسخه های مختلف و دل بخواهیی که از اندروید توسط کارخانه های سازننده گوشی و تبلت ارایه میشه نرسه که خب چالش خیلی بزرگی از نظر امنیت برای این سیستم عامل موبایلی ایجاد کرده خیلی زود بازار خودشو از دست خواهد داد ) ولی در دراز مدت بازار و مشتری به سمت سیستم هایی خواهد رفت که بتواند بیشتر امنیت و حریم خصوصی اونو تامین کنه (هم در مقابل دولتها و هم درمقابل نهادهای حقوقی و حقیقی دیگه ) .

خلاصه امنیت کلید آینده تسخیر بازار خواهد بود که به نظر میرسه فعلا اپل و سیستم های سیسکو همچنان پرچمشان در بازار حالا حالاها بالا خواهد ماند

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...