رفتن به مطلب

فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه دانشگاه علمی-کاربردی


ارسال های توصیه شده

[h=1]فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه دانشگاه علمی-کاربردی[/h] [h=3]تهران- ایرنا- مهلت ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی بهمن ماه 1393 دانشگاه جامع علمی-کاربردی ساعت 24 فردا (چهارشنبه 17 دی ماه) پایان می پذیرد.[/h]

81452937-6185877.jpg «حسین توکلی» مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی بهمن ماه 1393 دانشگاه جامع علمی-کاربردی ساعت 24 فردا چهارشنبه 17 دی ماه پایان می پذیرد و این مهلت تمدید نخواهد شد.

 

متقاضیان برای ثبت نام می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه کنند.

 

وی به تمامی داوطلبان متقاضی ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره های مذکور که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند، توصیه کرد تا در مهلت در نظر گرفته شده با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز حداکثر تا ساعت 24 چهارشنبه نسبت به ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره های مذکور اقدام کنند.

 

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبانی که پیش از این در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی ثبت نام کرده اند می توانند در صورت تمایل در این مهلت تمدید شده نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

 

به گفته توکلی، تا ساعت 8 صبح امروز تعداد 70 هزار و 537 داوطلب نسبت به ثبت نام برای شرکت در این دوره ها ثبت نام کرده اند.

 

ظرفیت پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی-کاربردی جمعا 161 هزار نفر خواهد بود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...