رفتن به مطلب

موفقيت اچ‌تي‌سي در بازار جهاني گوشي‌هاي هوشمند


ارسال های توصیه شده

موفقيت اچ‌تي‌سي در بازار جهاني گوشي‌هاي هوشمند

خبرگزاري فارس: شركت مخابراتي اسپرينت نخستين گوشي جهان با قابليت پشتيباني از نسل چهارم خدمات مخابراتي و ارتباطي را چند روز قبل با نام EVO 4G وارد بازار كرد و اچ‌تي‌سي توليدكننده اين محصول اعلام كرد كه به دنبال افزايش تمايل كاربران به خريد گوشي‌هاي هوشمند، با افزايش درآمدهاي خود مواجه شده است.

A0849216.jpg

 

به گزارش فارس به نقل از وال‌استريت‌ژورنال، هم‌اكنون 13 سال از زمان تاسيس شركت تايواني اچ‌تي‌سي مي‌گذرد و اين مركز موفق شده است عنوان چهارمين توليدكننده برتر گوشي‌هاي هوشمند در دنيا را از آن خود كند.

شركت اچ‌تي هم‌اكنون فعاليت‌هاي خود را در دو بخش مجزا انجام مي‌دهد كه در يك بخش گوشي‌هاي هوشمند با سيستم‌عامل ويندوز مايكروسافت و در بخش ديگر محصولات مبتني بر سيستم‌عامل متن‌باز اندرويد گوگل ساخته مي‌شوند. اين فرآيند موجب شده است تا اچ‌تي‌سي به بزرگترين مركز توليدكننده گوشي‌هاي هوشمند مبتني بر ويندوز و اندرويد در دنيا تبديل شود.

محصولات اين شركت تايواني هم‌اكنون با موفقيت فراوان در بازارهاي جهاني حضور ميابند و ماه گذشته "لاول مك‌آدامز " مديرعامل شركت مخابراتي وريزون گفت كه اگر به تعداد كافي گوشي HTC Incredible را در اختيار داشت، دو برابر بيشتر از ميزان كنوني آن‌ها را در بازارهاي جهاني به فروش مي‌رساند.

اچ‌تي‌سي‌ با برنامه‌ريزي‌هاي خود مي‌كوشد كه به دنبال افزايش همكاري با شركت‌هاي مخابراتي كه وظيفه توزيع گوشي‌ها را برعهده دارند، بتواند سهم بيشتري از بازار جهاني گوشي‌هاي هوشمند را در اختيار بگيرد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...