رفتن به مطلب

ليگ كاراته قم در رده‌هاي نوجوانان و جوانان برگزار مي‌شود


ارسال های توصیه شده

رئيس هيئت كاراته استان قم:

ليگ كاراته قم در رده‌هاي نوجوانان و جوانان برگزار مي‌شود

خبرگزاري فارس: رئيس هيئت كاراته استان قم گفت: با هدف ساختن آينده كاراته قم، نخستين دوره رقابت‌هاي ليگ را در دو رده نوجوانان و جوانان برگزار مي‌كنيم.

 

A0792979.jpg

 

 

حسن عابدي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس قم اظهار داشت: هيئت كاراته استان قم با جديت به دنبال رشد و پيشرفت بيش از پيش اين رشته ورزشي نسبت به گذشته است و براي اين منظور علاوه بر حضور مقتدر در ميدان‌هاي مختلف، برگزاري رقابت‌هايي بسيار مطلوب در سطح ليگ كاراته در قم با جديت مورد نظر هيئت است.

وي افزود: اين مهم مورد موافقت تمام اعضاي كميته‌ها و مسئولان بخش‌هاي مختلف هيئت است زيرا برگزاري رقابت‌هاي ليگ يكي از مسائل بسيار مهمي است كه با تلاش و همكاري تمام بخش‌هاي هيئت ان‌شاالله نخستين دوره خود را برگزار خواهد كرد.

رئيس هيئت كاراته استان قم ابراز داشت:‌ استقبال كم نظيري از سوي تيم‌هاي مختلف كاراته استان از شركت در نخستين دوره رقابت‌هاي ليگ باشگاه‌هاي استان صورت گرفته است و اين مهم مسئوليت هيئت را در مقابل خواست جامعه كاراته براي رشد بيشتر اين رشته، سنگين‌تر كرد.

وي بيان داشت: راه‌اندازي ليگ كاراته باشگاه‌هاي استان قم، علاوه بر بخش مردان، با توجه به اينكه در بخش بانوان استعداد و توانمندي‌هاي بسيار زيادي در رشته كاراته در سطح قهرماني داريم، در بخش بانوان نيز صورت خواهد گرفت.

عابدي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه در شرايط فعلي باشگاه‌هاي بسياري در شهر و استان قم به صورت حرفه‌اي به آموزش و پرورش استعدادهاي كاراته مي‌پردازند، ظرفيت بسيار خوبي در كاراته وجود دارد كه نويد برگزاري ليگ منظم و بسيار خوبي را به ما مي‌دهد.

وي بيان داشت: با هدف تشويق تيم‌ها براي شركت در اين مسابقات، تسهيلاتي نيز براي تيم‌ها و كاراته‌كاهاي شركت‌كننده در مسابقات ليگ باشگاه‌هاي استان قم در نظر گرفته‌ شده است كه از جمله آنها تخفيف قابل ملاحظه براي صدور احكام زير كمربند قهوه‌اي اين رشته است.

رئيس هيئت كاراته استان قم گفت: پرداخت هزينه صدور شناسنامه ورزشي كه از سوي فدراسيون براي قهرمانان صادر مي‌شود و نيز براي كاراته‌كاهايي كه در مسابقات ليگ كاراته باشگاه‌هاي كشور شركت مي‌كنند از جمله ساير تسهيلات مورد نظر براي شركت‌كنندگان در ليگ كاراته باشگاه‌هاي قم خواهد بود.

رئيس هيئت كاراته استان قم خاطرنشان كرد:‌ با توجه به ثبت‌ نام به عمل آمده از تيم‌هاي مايل به شركت در نخستين دوره رقابت‌هاي ليگ كاراته باشگاه‌هاي استان قم، به زودي برنامه و نحوه برگزاري اين رقابت‌ها را به صورت كامل اطلاع‌رساني مي‌كنيم.

وي افزود:‌ امسال تيم‌هاي كاراته استان قم در ليگ‌هاي كاراته باشگاه‌هاي كشور نيز شركت مي‌كنند كه هم در ليگ‌هاي برتر و دسته اول بزرگسالان، در ليگ نوجوانان و در ليگ‌ كاراته بانوان باشگاه‌هاي كشور تيم‌هاي كاراته مردان و بانوان قم به مصاف حريفان مي‌روند.

عابدي يادآور شد: از زمان اعلام رسمي ثبت‌نام از تيم‌هاي مايل و علاقمند به شركت در نخستين دوره رقابت‌هاي ليگ كاراته باشگاه‌هاي استان قم، تا كنون نزديك به 40 تيم در دو رده سني حضور قطعي خود در اين مسابقات را به ثبت رسانده‌اند.

وي افزود: رقابت‌هاي ليگ كاراته باشگاه‌هاي استان قم نخستين بار در رده‌هاي سني نوجوانان و جوانان برگزار مي‌شود، زيرا مهم‌ترين هدف ما اين است كه كاراته استان قم را از سنين پايه و استعداديابي صحيح به سود قهرماني در آينده‌اي نزديك سوق دهيم.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...