رفتن به مطلب

چگونه گوگل درایو را به درایو داخلی تبدیل کنیم؟


ارسال های توصیه شده

آیا می‌دانستید که می‌توان ابرهای مجازی مانند گوگل درایو و دراپ باکس و غیره را همچون یک درایو داخلی کامپیو‌تر داشت و به راحتی فایل‌ها را روی آن ریخت و از آن برداشت؟

یکی از ویژگی‌های خوب ابرهای مجازی این است که نرم افزاری دارند که می‌تواند با استفاده از آن، ابر مجازی را مانند یک درایو داخلی در دسترس داشت و مانند یک درایو با آن برخورد کرد. مثلا نرم افزار دراپ باکس را که روی سیستم نصب کنید، می‌توانید مثل یک درایو داخلی (مثلا C یا D) استفاده کنید.

اما همه ابرهای مجازی این ویژگی را به طور مستقیم ندارند. مثلا گوگل درایو را نمی‌توانید به طور مستقیم روی سیستم داشته باشید و نقش یک درایو داخلی را داشته باشد. چاره چیست؟

چاره ساده است:

نرم افزار

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
این کار را برای شما انجام می‌دهد. با نصب «نت درایو» می‌توانید ابرهای مجازی را تبدیل به درایو داخلی کنید.

این نرم افزار برای ۳۰ روز اول رایگان است اما بعد از ۳۰ روز، تنها یک ابر مجازی را به طور رایگان می‌پذیرد. در نتیجه اگر فقط یک ابرمجازی (مثلا گوگل درایو) را مد نظر داشته باشید، نت درایو به شما این امکان را می‌دهد که آن را به صورت درایو داخلی درآورید.

 

پ.ن : البته توصیه می شود برای محصولات شرکت گوگل از هیچ نرم افزار واسطی که تولید کننده اش غیر از خود گوگله استفاده نکنید چون امکان سواستفاده از اطلاعات شما ( البته اگر اطلاعات تون براتون مهمه ) همیشه هست .

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...