رفتن به مطلب

خودروهای جذاب در نمایشگاه دیترویت + تصاویر


ارسال های توصیه شده

[h=1] خودروهای جذاب در نمایشگاه دیترویت + تصاویر

 

[/h]

» سرویس: اقتصادي - خودرو

کد خبر: 93102413133

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

خودروهای لوکس و پرفورمنس امسال نمایشگاه خودروی بین‌المللی دیترویت را در تصرف خود خواهند داشت و بازگشت این صنعت به روزهای خوش پس از پشت سر گذاشتن روزهای تاریک را نوید می‌دهند.

 

به گزارش ایسنا، غول‌های خودروسازی جهان از روز یکشنبه جدیدترین محصولاتشان را در غرفه‌های حاضر در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند. کارشناسان انتظار دارند نمایشگاه خودروی بین المللی آمریکای شمالی که اکنون دیترویت میزبان آن است، روزهای بهتری را سپری کند.

 

قرار است بیش از 40 خودروی سواری و تراک در این نمایشگاه که از روز دوشنبه درهایش را به روی رسانه‌ها گشود، رونمایی شوند. همه صحبتها از این حکایت دارند که بخش لوکس بخشی است که امسال باید به نظاره آن نشست.

 

بیشتر زمزمه‌هایی که پیش از نمایشگاه به گوش می‌رسید پیرامون سوپرکار آکورا ان اس ایکس و جی تی جدید فورد بود. کادیلاک هم امسال سی تی اس 640 اسب بخار جدید را که یکی از قدرتمندترین محصولاتش است به نمایش گذاشته و لکسوس هم با سدان پرفورمانس GS F در نمایشگاه دیترویت حاضر است.

 

آسوشیتدپرس در گزارشی به بررسی تعدادی از خودروهای جدید و مفهومی پرداخته که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرند و عبارتند از:

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
نمایشگاه دیترویت

 

 

 

خودروی مفهومی کراس کوپه GTE فولکس واگن:

 

 

این سومین خودروی مفهومی فولکس واگن است. این شرکت قصد دارد تولید این خودرو را تا پایان سال 2016 در آمریکا آغاز کند. فولکس واگن می‌گوید کراس کویه هیبریدی GTE با طراحی مجلل و قوی ایده روشنی از یک شاسی بلند شیک می‌دهد.

 

از جمله ویژگیهای این خودرو یک دریچه هوای پهن با فریم آلومینیومی و پنجره مشبک دو میله ای است. این خودروی چهار دره یک کوپه واقعی نیست اما نورگیر شیکی شبیه کوپه داشته و یک موتور V6 3.6 لیتری و دو موتور برقی دارد.

 

 

اسپورت کوپه مرسدسGLE450 AMG /کوپه AMG GLE63:

 

 

مرسدس با کوپه GLE چهار دره که مدل کراس اوور سدان متوسط E-Class است، به رقابت با شاسی بلند X6 بی ام و می‌پردازد. این خودرو یک نورگیر شبیه کوپه دارد و در آمریکا با موتور V6 362 اسب بخار، یک گیربکس 9 سرعته و چهار چرخ به فروش می‌رود. این نخستین مدل اسپورت AMG مرسدس بوده و طراحی جدید آن وعده امکانات رانندگی زیادی را می‌دهد.

 

 

رنج روور HSE Td6:

 

 

برای نخستین بار در آمریکای شمالی خریداران لندروور یک موتور دیزلی را تجربه خواهند کرد. برند شاسی بلند انگلیسی که متعلق به شرکت هندی تاتا استیل است، از پاییز جاری یک موتور دیزلی را در رنج روور و رنج روور اسپورت به عنوان آپشن عرضه می‌کند. این بخشی از برنامه برای عرضه موتورهای دیزلی در خودروهای جگوار و لندروور است.

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
نمایشگاه دیترویت

 

 

 

فورد جی تی:

 

فورد بازدیدکنندگان نمایشگاه را با GT جدید خود که یک خودروی های پرفورمانس است مبهوت کرد. این مدل سبک وزن که در ساخت آن از فیبر کربنی استفاده شده موتور V6 اکوبوست 3.5 لیتری توربوشارژ دوقلو دارد که بیش از 600 اسب بخار قدرت دارد.

 

این خودرو نخستین GT در بیش از یک دهه گذشته و یکی از 12 خودروی پرفورمنس جدید فورد است که تا سال 2020 عرضه خواهند شد. بیل فورد، مدیرعامل فورد اظهار کرده که GT جدید تا اواخر سال آینده در آمریکا به فروش می‌رود و تولید محدودی خواهد شد. قیمت این خودرو بعدا اعلام خواهد شد اما بیل فورد اظهار کرده است قیمت آن در حدود قیمت خودروهای فوق العاده ای مانند لامبورگینی گالاردوی 200 هزار دلاری خواهد بود.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
نمایشگاه دیترویت

 

 

 

آکورا NSX:

 

این خودرو موتور V6 توربوشارژ دوقلو و یک سیستم هیبریدی با سه موتور برقی دارد که مجموع قدرت این خودرو را به بیش از 550 اسب بخار می‌رساند. خودروی NSX می‌تواند در چهار حالت با پرفورمانس‌های مختلف و همچنین سطح صدای مختلف موتور حرکت کند.

 

آکورا قصد دارد دریافت سفارش برای این خودرو را از تابستان آغاز کند و انتظار می‌رود این خودرو که قیمت پایه آن 150 هزار دلار است، تا پایان امسال تحویل مشتری شود.

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
نمایشگاه دیترویت

 

 

 

آلفا رومئو 4C اسپایدر:

 

مدل کروکی کوپه 4C با سقفی از جنس فیبر کربن است و یک موتور توربوشارژ با قدرت 237 اسب بخار و گیربکس شش سرعته دارد. فیات کرایسلر اعلام کرده تنها سه هزار دستگاه ساخته می‌شوند و کمتر از نصف آنها کروکی خواهند بود. قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده اما انتظار می‌رود بین 60 تا 85 هزار دلار باشد.

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
نمایشگاه دیترویت

 

 

 

پورشه 911 تارگا 4 GTS و کاین توربو:

 

پورشه مدل‌های جدیدی از جمله 911 تارگا 4 GTS رونمایی کرده که 430 اسب بخار قدرت دارد و سرعتش در عرض 4.1 ثانیه به 60 مایل در ساعت می‌رسد که سریع‌تر از مدل کنونی تارگا اس است. این خودروساز اسپورت همچنین مدل توربو اس کاین خود را نمایش داده و اعلام کرده است با مجموعه مدل‌های شاسی بلند این شرکت را کامل می‌کند.

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
نمایشگاه دیترویت

 

 

 

خودروی مفهومی اف 015 مرسدس بنز:

 

مرسدس با خودروی مفهومی اف 015 ایده خودروی بدون راننده را به سطح جدید و لوکسی رساند. این خودرو که شبیه یک کپسول نقره ای است در نمایشگاه محصولات مصرفی لاس وگاس هم به نمایش درآمده بود و اکنون در دیترویت در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

این خودروی شیک و جادار مجهز به نمایشگرهای لمسی و سیستم صندلی قابل تنظیم با قابلیت چرخش و قرار گرفتن صندلی‌های خودرو در وضعیت رو در رو است.

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
نمایشگاه دیترویت

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...