رفتن به مطلب

آشنایی با تکنولوژی Qualcomm


ارسال های توصیه شده

با تکنولوژی جدید Qualcomm بر روی کاغذ واقعی بنویسید، بر روی تبلت مشاهده کنید

2684797c48238388827ac0cb55e5e371_XL.jpg

 

قلم‌های استایلوس و کار کردن با آن‌ها مدت درازی است که به عصای دست طراحان دیجیتالی حرفه‌ای بدل شده است. اگر شما هم دستی در طراحی دارید یا قصد خرید قلم دیجیتالی دارید، پس تکنولوژی تازه کوالکوم، شیوه نوینی از استفاده از قلم دیجیتالی را برای شما به ارمغان می‌آورد. با معرفی این تکنولوژی که به زودی در نمایشگاه CES امسال از آن رونمایی خواهد شد، همراه آرل باشید.

 

 

طراحی‌های خارق‌العاده دیجیتالی را می‌توان یکی از مهمترین پیشرفت‌هایی در دنیای تکنولوژی برشمرد که هنر مدرن را با دنیای دیجیتال پیوند می‌زنند. اگر شما تاکنون از قلم‌های حرفه‌ای در این رده استفاده کرده باشید، اذعان دارید که کار کردن با این قلم‌ها بر روی تبلت یا صفحه‌نمایش تلفن، تجربه‌ای مشابه با نوشتن و کشیدن بر روی کاغذ واقعی دارد. اما کوالکوم می‌خواهد تجربه این قلم‌ها را با کمک تکنولوژی جدیدش، یک یا حتی دو قدم به سمت جلو براند. اما چگونه؟ همانطور که در ویدیو نیز مشاهده می‌کنید، شما با کمک یک قلم مخصوص، بر روی کاغذ معمولی می‌نویسید و در همان زمان نوشته‌ها یا نقاشی‌های خود را بر روی تبلت یا تلفن هوشمند دارای پردازشگر کوالکوم مشاهده کنید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

اما این اتفاق چگونه به وقوع می‌پیوندد؟ در واقع میکروفون‌های بسیار کوچک مافوق صوت به کار رفته در دستگاه، لرزش‌های ساطع شده از قلم یا خودکار شما که بر روی کاغذ جریان پیدا می‌کند را دریافت می‌کنند و در مرحله بعد، پردازشگرهای کوالکوم با جمع آوری این داده‌ها و تبدیل آن‌ها به محتوای دیجیتالی، نوشته‌های شما را در صفحه تبلت یا تلفن هوشمند، برای ویرایش و تغییر به نمایش می‌گذارند.

 

 

دامنه استفاده از این تکنولوژی خارق‌العاده بسیار وسیع است. از بخش‌های اداری که مدارک نیاز به اسکن مجدد دارند و با کمک این تکنولوژی به صورت مستقیم در تبلت‌ها یا تلفن‌های هوشمند ذخیره می‌شوند، تا ذخیره و نمایش آثار هنری توسط هنرمندان را می‌توان با کمک تکنولوژی تازه پردازشگرهای کوالکوم اجرا نمود.

منبع: زومیت

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...