رفتن به مطلب

بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود


ارسال های توصیه شده

شماره ۹۲؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

از این بسته می‌توانيد بهترین و جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا می‌کند. بازی‌های جالب برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.

 

 

2904324_270.jpg

 

 



بازی صوتی ایرانی؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

یک بازی ایرانی که با فرمان صوتی کار کند برای شما شاید دور از باور باشید ولی این یک حقیقت است. بازی زوپ یک بازی ایرانی است که با صدای شما کار می کند. در نگاه اول این بازی گیم پلی شبیه فلاپی برد یا پرنده دیوانه در تهران باشد ولی به محض ورد به محیط بازی شما کاملا شگفت زده می شود و انتظار چنین بازی هیچانی را نخواهید داشت. دریچه فناوری اطلاعات پیشنهاد می کند که این بازی را در محیطی آرام و کم صدا بازی کنید زیرا سفینه شما به صدا حساس است و در صورتی که در محیطی پر سرصدا قرار بگیرد سفینه اوج می گیرد و شما نمی توانید به مسابقه خود ادامه دهید. به گفته سازندگان بازی این بازی که با فرمان صوتی و گفتن کلمه زوپ اجرا و اوج می گیرد ولی با دیگر فرمان های صوتی واکنش نشان می دهد.

 

2889590_989.png

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.


 

به در خواست کاربران؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

پس از درخشش والیباست های کشورمان در لیگ جهانی و جام جهانی والیبال محبوبیت این رشته ورزشی در بین مردمان کشورمان افزایش یافته است، با توجه به درخواست مکرر کاربران برای قرار دادن بازی جذاب والیبال در صفحه دریچه فناوری اطلاعات، قصد معرفی بازی

Volleysim برای شما کاربران گرامی را داریم، بازی از لحاظ شبیه سازی بهترین گیم طراحی شده برای سیستم عامل اندروید است، زیرا تمامی ریزه کاری ها از قبیل، دفاع، توپ گیری، جاگیری و ... در آن لحاظ شده است و می توانید برای بازیکنان مبتدی یک لباس آموزشی نیز باشد. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک و شبیه سازی فوق العاده زیبا، کنترل آسان و کاربردی، قابلیت توسعه فعالیت های ورزشکار و ... اشاره کرد. توجه داشته باشید که حرکات و حملات موجود در بازی به چند حرکت خاص محدود نشده است، بلکه کاربر قادر خواهید بود حرکات و حملات مورد نظر خود را پی ریزی کنید و روش کسب امتیاز را تعیین کنید. توجه داشته باشید که بازی نیازمند دیتا است و می توانید دیتای مورد نیاز را از محیط بازی به صورت آنلاین دریافت کنید.

 

2841035_167.jpg

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.


برای اندروید، IOS، ویندوزفون؛

[h=1] پیشروی در میان گلوله و آتش + دانلود بازی [/h]

Jetpack Joyride یکی از بازی‌های اکشن و پرهیجان می‌باشد که توسط شرکت معروف Halfbrick Studios سازنده بازی محبوب Fruit Ninja عرضه شده است. لباس‌هایتان را بپوشیده و سوار جت شوید. به طرف نیروگاه هسته‌ای راهی شوید و به آنجا حمله کنید تا مخفیگاه دشمنانتان را پیدا کنید. در راهی که می‌روید باید حواستان به موانع و مواد منفجره مابین راه باشد تا بتوانید با جمع کردن سکه‌های بیشتر امتیاز خود را افزایش دهید، از جت سواری لذت ببرید!

 

2243039_841.jpg

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.


فــــرار در مــــترو؛

[h=1] این بار Subway Surfers را در رایانه بازی کنید + دانلود [/h]

در نسخه رایانه‌ای این بازی مثل نسخه اندرویدی آن شما در بازی Subway Surfers در نقش عده‌ای کودک هستید که با اسپری‌های خود دیوارها و متروها را رنگ آمیزی و نقاشی می‌کنند اما نگهبان مترو از این کار خوشش نمی‌آید. به همین جهت با سگ، شما را دنبال می‌کند و حال شما وظیفه دارید تا از دست او فرار کنید. در طول مسیر می‌بایست سکه‌های موجود را جمع آوری کرده و امتیاز کسب کنید. پرواز در هوا، پریدن از روی واگن‌ها و حرکت مارپیچ در بین واگن‌ها نمونه‌ای از کارهای شما در این بازی می‌باشد. فقط توجه داشته باشید برای حرکت و عبور از موانع باید از ماوس استفاده کنید.

 

 

 

2253201_288.png

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.


یک بازی ایرانی

[h=1] بازی جذاب سرزمین گرده ها + دانلود [/h]

مهم نیست شما هفت سال سن دارید یا هفتاد سال، شما میتوانید به عنوان باغبان سرزمین گرده ها، به گرده ها کمک کنید تا سر جای مناسب قرار گیرند و گلها را شکوفا کنند. اما باید مراقب گرده های سیاه هم باشید که کار شما را خراب نکنند. مرحله به مرحله جلود بروید و گلهای بیشتری را شکوفا کنید.

 

 

2260099_865.jpg

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.


برای جاوا؛

[h=1] توانایی خود را در شکار پرنده ها نشان دهید + دانلود بازی [/h]

اگر به حیوانات علاقه دارید و هم به شکار، می توانید به جای شکار حیوانات به صورت واقعی، آن ها را به صورت مجازی و در تلفن همراه خود شکار کنید تا با این کار هم به علاقه خود برسید و به حفظ حیونات هم کمک کنید. در این بازی

Bird hunt

شما وظیفه دارید، پرندگانی که در آسمان پرواز می کنند را شکار کنید، شکار پرندگان بزرگ شاید آسان باشد، ولی شکار پرندگان کوچک بسیار سخت و چالش انگیز است و می تواند امتحان مناسبی برای سنجش میزان مهارت شما در تیر اندازی و شکار باشد. برای یک تیراندازی خوب شرایط آب هوایی و سرعت باد را هم در نظر بگیرید.

 

 

2242778_751.jpg2242779_167.jpg

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.


هوش خود را بسنجید؛

[h=1] بازی فکری "2048" این بار برای جاوا + دانلود [/h]

يک بازي ساده که در آن تنها بايد اعداد مشابه را در کنار هم قرار بدهيد تا به توان 11 عدد 2 يعني 2048 برسيد. شايد يک بازي گرافيکي و يا full HD نباشد اما می تواند ساعت ها شما را به خود مشغول کند، البته اين ويژگي را بيشتر بازي هاي فکري دارند، اما در مورد 2048 بايد بگويیم که يک جدول 4×4 که از گوشه هاي مختلف آن توان های مختلفی از 2 ظاهر می شود شما هم بايد اعداد مشابه را به هم وصل کنيد تا به 2048 يعني توان 11 عدد 2 برسيد. بازی 2048 می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند و سبب شکوفایی استعدادهای مغز شما شود.

 

 

2242702_950.jpg2242703_155.jpg

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.


برای اندرویدی‌ها؛

[h=1] موتور سواری هیجان انگیز + دانلود [/h]

Trial Xtreme یک بازی هیجان انگیز موتور سواری است با گیم پلی اعتیادآور، به طوری که شما را ساعت ها سرگرم خود خواهد کرد. بازی با ارائه بیش از 100 مرحله چالش انگیز به یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های موجود در گوگل پلی تبدیل شده است به طوری که این بازی بیش از 50 میلیون بار دانلود شده است. این بازی را می توانید به صورت آنلاین با سراسر جهان بازی کنید.

 

 

1954034_968.jpg

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.


برای اندروید؛

[h=1] دقت عمل خود را بسنجید + دانلود بازی [/h]

بازی

BBall

می تواند دقت عمل شما را نشان دهد، زیرا برای عبور از مراحل موجود در آن باید از میان موانع مختلفی به سلامتی عبور کنید. این بازی دارای مراحل متعددی است که با پیشرفت در بازی موانع و گودال ها افزایش می یابد و فقط کافی است یک لرزش کوچک نشان دهید تا توپ به داخل یکی از گودال های سقوط کند و شما بازنده شوید. بازی برای افزایش قدرت تمرکز و دقت عمل بسیار مناسب است و می تواند در عین حال شما را برای ساعت ها سرگرم کند.

 

 

1981273_271.jpg

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.


[h=1] [/h][h=1]بازی "ضربات پنالتی" برای جاوا + دانلود [/h]

شاید هیجان انگیزترین قسمت یک مسابقه ی فوتبال ضربات پنالتی آن باشد. شما در بازی

Penalty Ronaldo 3D

باید هیجان زدن ضربات پنالتی به سمت دروازه حریفان را تجربه کنید. پس از شرکت در تمرین ها و کسب مهارت های لازم در مسابقات جام جهانی شرکت خواهید کرد و با قهرمانی در این مسابقات می توانید خود را سطح جهانی معرفی کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک سه بعدی، وجود اکثر تیم های ملی، شبیه سازی جالب و ... اشاره کرد.

 

 

1999337_103.jpg1999336_884.jpg1999338_415.jpg

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 



گردآوری از: سالار واعظی

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...