رفتن به مطلب

قیمت خودرو افزایش نمی‌یابد


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=2]اظهارات رئیس شورای رقابت درباره کارت طلایی خودرو[/h]

[h=1] قیمت خودرو افزایش نمی‌یابد

 

[/h]

» سرویس: اقتصادي - اقتصاد كلان

کد خبر: 93110301043

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

رئیس شورای رقابت با تاکید بر اختیاری بودن ارائه کارت طلایی خودرو به مشتریان گفت: هیچ خودروسازی نمی‌تواند کارت طلایی خودرو را به اجبار به مشتریان بفروشد و آنها باید در این زمینه مختار باشند.

رضا شیوا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در توضیح این موضوع گفت: خودروسازان داخلی براساس ضوابط و قواعد وزارت صنعت، معدن و تجارت باید خودروهای خود را تا 40000 کیلومتر و یا دو سال بعد از فروش ضمانت کنند و هر خودروسازی باید این قانون را رعایت کند. اما با توجه به این که برخی خودروسازان، خودروهای خود را به صورت اقساطی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، آن‌ها را تا پایان اقساط بیمه بدنه می‌کنند که تا به اتمام رسیدن اقساط، خودرو کمترین آسیب را ببیند. اما برخی این خدمات را در قالب کارت طلایی به مشتریان ارائه می‌دادند و مشتری را مجبور به پرداخت مبلغی بابت این کارت می‌کردند. اما این کارت نباید اجباری باشد و باید به صورت اختیاری در اختیار خریدار قرار گیرد، چون هیچ الزام قانونی در مورد این موضوع وجود ندارد.

وی با رد احتمال افزایش قیمت خودرو، تاکید کرد: بحث افزایش قیمت خودرو دیگر در دستور کار شورای رقابت قرار ندارد و ما با افزایش قیمت تندر 90 هم موافقت نکرده‌ایم. شورا در صورتی با افزایش قیمت‌ها موافقت می‎کند که تولیدکننده خودرو شاهد تورم باشد. اما در غیر این صورت قیمت خودرو افزایشی پیدا نمی‌کند.

انتهای پیام

 

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...