رفتن به مطلب

Autodesk AutoCAD Architecture v2015


ارسال های توصیه شده

AutoCAD Architecture یکی از ورژن های نرم افزاری اتوکد برای معماران است. ویژگی های طراحی شده برای معماران در این نرم افزار به گونه ای است که به شما کمک کند طراحی و اسناد شما تاثیر به سزا و بیشتری داشته باشند.باید توجه داشت که محیط این نرم افزار همان محیطی است که در محیط نرم افزاری اتوکد با آن آشنا شدید.کار خود را در AutoCAD Architecture آغاز نمایید و یک تجربه ی بی نظیردر ارائه ی کار خود داشته باشید. یادگیری ویژگی های جدید این ابزار باعث افزایش توانایی و سرعت شما می شود.پیشرفت های بی نظیری در حوزه ی عملکرد های یوزر برای بهبود تجربه خود با استفاده از قابلیت ها و ابزارهای پیشرفته آپدیت شده است. راه اندازی سریعتر ، طراحی و بارگیری برای دسترسی سریعتر به ابزارها ویژگی بهبود یافته ی این ورژن است.

 

tciv22czt71yu6lg.jpg

 

توضیحات نصب: ۱) یکی از سریال نامبرهای زیر را به عنوای سریال نصب انتخاب نمایید (دقت داشته باشید که از کپی کردن سریال های نوشته شده زیر خود داری نمایید ! سریال ها را به طور دستی در نرم افزار وارد نمایید و از کپی کردن خودداری نمایید.):

۶۶۶-۶۹۶۹۶۹۶۹

۶۶۷-۹۸۹۸۹۸۹۸

۴۰۰-۴۵۴۵۴۵۴۵

۰۶۶-۶۶۶۶۶۶۶۶

۲) در قسمتی که از شما تقاضای Product Key می شود ، کد زیر را وارد نمایید (دقت داشته باشید که از کپی کردن سریال نوشته شده زیر خود داری نمایید ! سریال را به طور دستی در نرم افزار وارد نمایید و از کپی کردن خودداری نمایید.):

۱۸۵G1

3) حال به اتمام نصب بپردازید و نرم افزار را ریستارت نمایید. حال نرم افزار را دوباره که اجرا نمودید ، بر روی گزینه Activate کلیک کنید ، به شما گفته می شود که سریال شما اشتباه است. گزینه Close را انتخاب نمایید و دوباره گزینه Activate را انتخاب نمایید.

۴) حال گزینه "I have an activation code from Autodesk" را انتخاب نمایید.

۵) در همان لحظه ای که در منوی فعال سازی نرم افزار می باشید ، به فولدر Crack مراجعه نموده و با توجه به نسخه نرم افزار خود ، یکی از دو نسخه ۳۲ بیتی و یا ۶۴ بیتی کیجن را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید.

۶) بر روی گزینه "Patch" کلیک کنید تا پیغام "successfully patched" برای شما ظاهر شود.

۷) در پنجره فعال سازی نرم افزار ، به شما یک "Request Code" داده می شود ، آن را دقیقا در کیجن در قسمت "Request" کپی نموده و بر روی گزینه Generate کلیک کنید.

۸ ) حال کد دریافتی از کیجن را در پنجره فعال سازی نرم افزار کپی نمایید و به اجرای نرم افزار بپردازید.

روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این نرم افزار بی نظیر نهایت استفاده را ببرید.

 

دانلود نسخه ۳۲بیتی به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

دانلود نسخه ۶۴بیتی به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

منبع: downloadha

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...