رفتن به مطلب

اگز مایکل جکسون جراحی نمی کرد چهره اش موقع مرگ چگونه بود؟


ارسال های توصیه شده

میل به تغییر چهره در مایکل جکسون ابتدا خیلی ملایم بود. او فقط می خواست بینی زیباتری داشته باشد.اما بعد از 100 عملیات مختلفی که روی صورت او انجام شد او با مشکلات ناشی از این عمل ها روبرو شد و شروع به تلاش برای جبران ضایعات ناشی از این عمل ها بر آمد.

 

michael%201.jpg

عکس بالا مربوط به سال 1977 و زمانی که او 19 ساله بود است. او در مورد آن سالها گفته است: از اینکه صورتم جوش داشت خیلی خجالت می کشیدم و هر روز گریه می کردم. بینی بزرگی هم داشتم و به شدت از آن ناراضی بودم.

 

 

michael%202.jpg

این عکس مربوط به سال 1979 است. مایکل در حال رقص دچار شکستگی بینی شد و مجبور به جراحی بینی شد. او در این جراحی بینی خود را کمی کوچک تر کرد اما از نتیجه راضی نبود چرا که بعد از این عمل دچار مشکلات تنفسی شد و نیاز به جراحی دومی پیدا کرد.

michael%203.jpg

در سال 1983 او اولین آلبوم بسیار موفق خود به نام تریلر را منتشر کرد. او در این عکس دیگر یک نوجوان نیست.او در این آلبوم با کمک گریم پوست خود را روشن تر کرده است . همانطور که مشخص است در این سال دومین جراحی روی بینی او انجام شده و از این عمل بسیار راضی بود.او به قدری راضی بود که تصمیم گرفت عمل سوم را روی بینی اش انجام دهد و گونه های بزرگ تری داشته باشد.

 

 

michael%204.jpg

در سال 1991 در حالی که 33 ساله بود چهارمین و پنجمین عمل را روی بینی خود انجام داد و از همین زمان بود که بینی او شبیه یک مثلث شد.در سال 1992 بینی او به قدری کوچک شده بود که مجبور شد از پروتز بینی استفاده کند تا بلایی که به سر بینی اش آمده کمتر مشخص باشد. در همان سال ها اقدام به تغییر مدل جانه خود کرد تا چانه پهن تری داشته باشد و چالی شبیه به چال چانه کرک داگلاس داشته باشد . کم کم رنگ پوست او شروع کرد به روشن شدن.او بعدها ادعا کرد که روشن شدن پوست او نتیجه ابتلا به بیماری لک و پیس بوده است.

 

 

michael%205.jpg

در سال 1995 مایکل 37 ساله به کلی چهره ای متفاوت پیدا کرده است. یکی از دوستان نزدیک او در این مورد می گوید: روزی از مایکل دلیل این همه جراحی را پرسیدم و در جواب من گفت که دوست ندارد شبیه پدرش باشد.در آن سالها مایکل با دختر الویس پریسلی ازدواج کرد و چند سال بعد از یکدیگر جدا شدند.

michael%206.jpg

این عکس مربوط به سال 2002 است که مایکل مدت ها چسب را از روی بینی خود باز نکرد.پزشک او در این مورد گفته است: پوست بینی او به حدی نازک شده بود که ترس وجود داشت که نوک ایمپلنت بینی از زیر پوست او بیرون بیاید و پوستش را سوراخ کند.بینی او به مرحله ای رسیده بود که دیگر هیچ راه بازگشتی نبود.

michael%207.jpg

در سال 2003 بعد از تولد سومین فرزندش چهره مایکل بسیار زنانه به نظر می رسد.او در همان سال به مارتین بشیر که در حال ساخت مستندی در مورد او بود گفت که هیچ جراحی بر روی صورتش جز جراحی بینی انجام نداده است و دلیل این جراحی هم مشکلات تنفسی بوده است!

michael%208.jpg

در سال 2009 چهره مایکل در سن 50 سالگی بسیار عجیب شده بود او بخشی از گوش خود را از دست داده بود چرا که پزشکان از غضروف آن برای بازسازی مشکلات ناشی از جراحی های متعدد بینی اش استفاده کردند.

 

اما دوست دارید بدانید اگر مایکل این بلاها را به سر خود نمی آورد هنگام مرگ چه چهره ای داشت؟

این عکس کامپیوتری نشان می دهد که اگر مایکل اینقدر به فکر ایجاد تغییر در چهره خود نبود در سن 50سالگی می توانست چنین چهره گرم و شیرینی داشته باشد.

michael%209.jpg

 

منبع : دیلی میل

 

کد خبر : 63109۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۱:۰۲

لینک به دیدگاه

يكي ميميره، دنياش قبل و بعدش فرقي نمي كنه.

يكي ميميره، دنياش رو از قبلش بدتر مي كنه.

يكي ميميره، دنياش رو از قبلش بهتر ميكنه. با هرقيافه و نوع زندگي اثر مثبتش خيلي بيشتر بود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...