رفتن به مطلب

دانلود نرم افزار ISA Server 2010 جهت مدیریت و کنترل شبکه


afa

ارسال های توصیه شده

Internet Security And Acceleration Server که مخفف ISA Server است. نرم افزاری محصول شرکت Microsoftاست که به منظور افزایش امنیت در ارتباطات اینترنتی و دسترسی سریعتر به شبکه وب طراحی و پیاده سازی شده است.

 

به عبارتی دیگر این نرم افزار یک دروازه امنیتی است که شبکه را از دسترسی هکرها و کرمهای مزاحم موجود که به طرق مختلف به شبکه دسترسی دارند.مصون میدارد و این کار را از طریق فیلتر کردن در سطحapplication و پاکتهای داده انجام میشود. در شبکه دادها برای انتقال به بخشهای کوچکتری شکسته میشوند که در اصطلاح به آنها پاکت گفته میشود.آمارها نشان میدهد که این نسخه ISA Server، يازده بار سریعتر از نسخه پیشین خود یعنیMicrosoft proxy server است.

 

ISA Server در محیط هایی با سیستم عامل های مختلف کار میکند;ولی در عین حال بیشترین بهره وری را در کار با سیستم عامل ویندوز دارد.ISA Serverدر کنار امکانات موجود در سیستم عامل ویندوز از قبیلMicrosoft active directory و VPn(Virtual Private Network) و در اجتماع با آنها به کارایی بالاتر و مدیریت بهتر در شبکه کمک می کند. cache کردن یا به عبارتی ذخیره سازی دادها از طریقISA Serverو پاسخ دادن به درخواست های که دادهای آنها در Web cache موجود است.ترافیک در شبکه اینترنت را کاهش داده که این باعث کاهش ازدحام در شبکه و افزایش میزان پهنای باند برای پاسخ دهی بهتر به دیگر درخواست ها در شبکه میشود.ISA Serverدسترسی به شبکه را در موارد مختلف از قبیل زمان,دسترسی کاربران,نوعapplicationها و.... محدود میکند و این کار کیفیت مدیریت در شبکه را ارتقا میدهد در نهایت ISA Server محصول قابل توجهی از سوی شرکت مایکروسافت است که در زمینه امنیت در شیکه ها ارائه شده است.

 

نام این نرم افزار بعد از ویرایش 2006 به ForeFront TMG تغییر کرد. این نسخه جدیدترین نسخه این نرم افزار بوده و فقط بر روی سیستمهای 64 بیتی نصب می شود و ساختار آن به طور کامل با سیستم عامل 64 بیتی سازگار است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 2 سال بعد...
  • 1 ماه بعد...
  • 1 سال بعد...

سلام لطفا لینک دانلود نرم افزارها و موضوعات دیگر این سایت را بزارید سایت خیلی ضعیفی دارید و بیشتر مطالب سایت قابل استفاده و دانلود نمی باشد فقط در حد نوشتن مطلب کوتاهی از آن موضوع می باشد

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...