رفتن به مطلب

طرز تهیه عشق متعهدین بفرمایند


ارسال های توصیه شده

کاغذ و قلم یادداشت کنید مواد لازم برای تهیه عشق برای دونفر

مواد لازم

25.jpg

اغلب زنانی که در سن ازدواج قرار دارند، در تصور و خیال خود آرزوی ایجاد یک رابطه گرم و صمیمی با همسرشان را دارند، مثل نشستن کنار شومینه در یک بعداز ظهر سرد زمستانی و صحبت در مورد آرزوها و خیالات شیرین خود.

اما متاسفانه در زندگی واقعی خود چنین فضایی راکمتر تجربه می کنند و این کمی دردناک است، به خصوص برای خانمها. این 10 گام به زنان کمک می کند که به جای تلاش برای تعمیر و اصلاح نقاط منفی همسرشان به تقویت روابط بهتر و موفق تر نائل شوند.

1- از خودتان مراقبت کنید: این حقیقت را درک کنید که بهترین چیزهایی که برای همسرتان می توانید انجام دهید برای خود شما نیز خوب است، مثل خوردن غذاهای سالم، آراستن و تیمار کردن از خود و انجام مرتب حرکات ورزشی. با این کار شما احساس بهتری خواهید داشت و بعلاوه همسری با توانایی قابل توجه و جذاب برای همسرتان باقی خواهید ماند(بدون در نظر گرفتن سن تان).

اگر چیز خاصی می خواهید که می دانید او نمی تواند حدس بزند به او بگو یید. نه این که مثل یک راز در سینه حفظ کنید و بعد به خاطر برآورده نشدنش حسرت بخورید.

 

 

2- تشکر از همسرتان را فراموش نکنید: زمانی که محققان از مردان در مورد خواسته آنها از همسرانشان سوال می کنند اغلب آنها قدردانی کردن همسرانشان را در ابتدای خواسته هایشان بیان می کنند. هر کس دوست دارد که مورد قدردانی واقع شود. پس کارهایی که همسرتان برای شما، فرزندان و کلا زندگی انجام می دهد را به خاطر داشته باشید و از او تشکر کنید. با این کار شماف لبخندی بس عمیق روی صورت همسرتان نقش میبنددو قلب او را راضی و شاد می کنید.

3- روابط عاشقانه خود را حفظ کنید: آخرین باری که برای همسرتان یک میان پرده رومانتیک خلق کردید را به خاطر آورید. اگر نمی توانید به خاطر آورید، پس الان بهترین موقع است. بی دریغ محبت کنید، با نوشتن یادداشت های عاشقانه، یا ترتیب دادن یک قرار بیرون از منزل و این که جذابیت او برای شما همچنان ماندگار است را برای او یادآوری کنید.

4- به او اجازه بدهید اوقاتی را در کنار دوستانش بگذراند: او نیاز دارد که مدتی برای خودش باشد زمانی برای استراحت، انجام فعالیت های مورد علاقه یا ارتباط با دوستان. او را در تقویت ارتباط دوستانه اش با سایر مردان تشویق کنید. او از مصاحبت با دوستانش لذت خواهد برد.

مطالعات نشان می دهد که افرادی که ارتباطشان را با دوستان حفظ کرده اند، زندگی طولانی تر و سالم تری خواهند داشت.

 

 

5- همسر خود را در اولویت قرار دهید: انواع مشغله های کاری ، خانه و بچه کافی است تا پایه های اساسی زندگی به دست فراموشی سپرده شود و این هنر شماست که در کشاکش این مسائل زمانی را برای تقویت این پایه های اساسی ترتیب دهید. به کار همسرتان و علائق او، ابراز علاقه کنید و نشان دهید که او در همه حال برای شما مهم است.

6- سعی نکنید او را عوض کنید: متخصصان رفتار مدعی هستند که شما نمی توانید دیگران را عوض کنید. شما تنها می توانید خودتان و شیوه عکس العمل تان را عوض کنید. پس به جای نق زدن به همسرتان ، راه دیگری پیدا کنید. خود را سرگرم چیزهای دیگر کنید و یا براحتی از کنار این مسائل بگذرید و حساسیت نشان ندهید. اما فراموش نکنید که به محض دیدن یک رفتار صحیح از او و یا تغییر و اصلاح رفتارش، از او تشکر کنید.

7- از او نخواهید که خواسته های شما را حدس بزند: اینکه فکر کنید همسرتان بخاطر اینکه مدتی با شما بوده بنابراین تمام خواسته ها آرزوهای شما را می داند صحیح نیست. همه ما انسانها توده ای از خواسته ها و آرزوهای منحصر به فرد داریم. تعجب نکنید اگر همسرتان فکر کند خواسته شما، مطابق خواسته های اوست.

غیر منطقی است که انتظار داشته باشید همسرتان هم یک عاشق واله، هم یک همراه و هم یک دوست فوق العاده باشد. بنابراین بهتر است روابط خود را با دوستانتان بعد از ازدواج حفظ کنید.

 

 

8- به توسعه روابط دوستانه خود ورای زندگی زناشویی توجه کنید: بعد از ازدواج فراموش کردن روابط با دوستان , آسان به نظرمی رسد. اما فراموش نکنید که یک نفر به تنهایی _ مثل همسرتان_نمی تواند تمام نیاز های شما را برآورده کند. بنابر این غیر منطقی است که انتظار داشته باشید همسرتان هم یک عاشق واله، هم یک همراه و هم یک دوست فوق العاده باشد. بنابراین بهتر است روابط خود را با دوستانتان بعد از ازدواج حفظ کنید. این امر سبب می شود که شما احساس خوشایند تری داشته باشید. و همچنین انرژی لازم برای ارتباط با همسرتان را بدست آورید.

9- اجازه دهید همسرتان از وقت استراحت خود مطابق میلش استفاده کند: همسرتان هم درست مثل شما نیاز به زمانی برای استراحت و تجدید قوا دارد و در عین حال هرکس به شیوه ای تمایل دارد از این ساعات استفاده کند. بنابراین نیازها و تفاوت را درنظر داشته باشید و بپذیرید. سعی نکنید برای زمان استراحت همسرتان برنامه ای فوق العاده مثل خرید و …تدارک ببینید.

10 – به همسرتان ایمان داشته باشید و ایمان خود را نشان دهید: مردان به خاطر اینکه دنیای پیرامون خود را درست مثل یک حریف می پندارند بعضی مواقع خود را در موقعیت شکست می بینند. بنابراین زمانی که همسرتان خسته از کار به خانه می آید نیاز دارد بداند که برای همسرش فوق العاده ارزشمند است و همسرش به او و توانایی اش ایمان دارد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...