رفتن به مطلب

معرفی اولین منبع تغذیه دیجیتالی بدون فن دنیا


ارسال های توصیه شده

کمپانی انرمکس (ENERMAX) منبع تغذیه ای با نام DIGIFANLESS 550W را معرفی کرده که اولین پاور دیجیتال و بدون فن در دنیا محسوب می شود. این محصول مبتنی بر یک سیستم خنک کننده پسیو کار می کند و چون در آن از فن استفاده نشده، هیچ صدایی تولید نمی کند و عملکرد آن کاملا بی صداست.

 

443822_527.jpg

 

انرمکس در تولید این محصول از آخرین فناوری های روز و قطعاتی مقاوم و با کیفیت بالا استفاده کرده که همین موضوع باعث شده این منبع تغدیه عملکردی با ثبات و راندمان مصرفی بسیار ایده آل 93 درصد (دریافت گواهینامه 80 پلاس پلاتینیوم) را با خود به ارمغان بیاورد. همانطورکه گفته شد این محصول یک پاور دیجیتال است یعنی به یک رابط کاربری دیجیتالی مجهز شده که کنترل تمامی موارد مهم مثل ولتاژ ، جریان ، بازده عملکرد و دما از طریق نرم افزار اختصاصی انرمکس با نام ZDPMS انجام و قابل مشاهده است.

 

443823_402.jpg

 

نرم افزار ZDPMS که کوتاه شده عبارت "سیستم کنترل بدون تاخیر و آنی پاور" می باشد، برای اولین بار توسط شرکت انرمکس همراه این محصول جدید معرفی شده و یک راهکار بسیار راحت و دقیق جهت کنترل و نظارت بر منبع تغذیه است. کاربران می توانند از طریق رابط کاربری بسیار ساده استفاده شده در این نرم افزار، به سهولت از میزان برق مصرفی سیستم، راندمان، دما ، ولتاژ خروجی و آمپر مطلع شوند. برای سیستم هایی که به 12 ولت دقیق در حالت های خاصی مثل اورکلاکینگ یا پلتفرم تست نیاز دارند، پاورDIGIFANLESS این امکان را در اختیار کاربران می گذارد تا با تنظیم دقیق ولتاژ خروجی بر روی 12 ولت با دقت +/- 3% ، بین حالت تک و دوبل 12 ولت سوئیچ کنند.

 

443824_433.jpg

 

در مواقع بحرانی و خطرساز دما، ولتاژ و یا جریان ، نرم افزار ZDMPS یک پیام هشدار را به کاربران نمایش می دهد تا فرصت انجام یک اقدام پیشگیرانه قبل از خاموش شدن ناگهانی سیستم را داشته باشند. یک امکان ساده ولی جالب دیگری که در این نرم افزار تعبیه شده، محاسبه هزینه مصرف برق می باشد که با تعریف یکسری از پارامترها می توان از آن بهره مند شد.

 

443825_882.jpg

 

نکته آخر در مورد این محصول اینکه سیستم مدیریت کابل های کاملا ماژولار به کار رفته شده در کنار استفاده از سیم های بسیار باکیفیت و انعطاف پذیر ، حتما شما را در راه اندازی سیستم مورد نظرتان به خوبی همراهی می کند. این محصول قرار است از اواسط ماه مارس وارد بازار فروش شود ولی هنوز اطلاعاتی از قیمت آن منتشر نشده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...