رفتن به مطلب

صفحه کلید اموجی برای نجات جهان!


ارسال های توصیه شده

emoji-keyboard.png

 

استفاده از کلمات برای بیان احساسات کار بسیار سختی است. بینهایت کلمه وجود دارند که بعضی از آنها حتی در تلفظ یکسانند اما معنی متفاوتی دارند. حتماً شما هم در چنین شرایطی قرار گرفته اید.

 

به همین دلیل است که ما کلمات نوشتاری را با برداشتی آزاد از خط باستانی هیروگلیف مصری، یا به قولی اموجی، جایگزین کرده ایم.

 

اما نوشتن این اموجی ها با صفحه کلید رایانه هم کار دشواری است. برای ساختن یک اموجی باید دو و یا حتی برخی مواقع سه کلید را فشار دهید تا یک لبخند ساده ترسیم کنید. خوشبختانه گروه Disk Cactus راه حل جدیدی برای این مشکل ارایه کرده است: صفحه کلید اموجی!

 

با عرض پوزش از کاربران محترم ویندوز، این صفحه کلید که برای مجموعه Mac تولید شده، یک کاور سیلیکونی است که باید آن را روی صفحه کلید اصلی دستگاهتان قرار دهید. بعد می بایست نرم افزار Emoji Keyboard و Viola را نصب کنید تا حروف روی صفحه کلید به صورتک های خندان و پیتزا تبدیل شوند.

 

برای سوئیچ کردن بین صفحه کلید اموجی و صفحه کلید اصلی تنها باید کلید Caps Lock را فشار دهید. در این دستگاه جدید بیش از ۱۵۰ شکل وجود دارند که می توانید با نگه داشتن کلید Shift یا Control (یا هر کلید دلخواهی که تعریف می کنید) از آنها استفاده کنید.

 

در حال حاضر گروه Cactus Disk توسط Kickstarter به دنبال جمع آوری کمک هزینه برای تولید این صفحه کلید است و هدف گذاری آنها کسب ۲۰ میلیون دلار برای ساخت حداقل ۱۰ هزار عدد از این دستگاه می باشد. در نتیجه قیمت Emoji Keyboard تنها ۱۰ دلار خواهد بود.

 

 

 

منبع: گویا آی تی

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...