رفتن به مطلب

تغيير سهميه ليگ قهرمانان قطعي است


ارسال های توصیه شده

شرايط ويژه ليگ برتر ايران

تغيير سهميه ليگ قهرمانان قطعي است ....

 

جام جم آنلاين: رئيس پيشين کميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال با قطعي دانستن تغيير سهميه بندي کشورهاي شرکت کننده در ليگ قهرمانان آسيا ، گفت: كنفدراسيون فوتبال آسيا در نظر دارد سهميه ليگ قهرمانان را متناسب با شرايط و امکانات کشورهاي آسيايي بطور عادلانه توزيع کند.

 

 

100871755417.jpg

به گزارش مهر ، حسن غفاري با تاکيد بر اينکه کنفدراسيون فوتبال آسيا خواستار توزيع جغرافيايي و حضور تعداد بيشتري از کشورهاي قاره در ليگ قهرمانان آسياست ، اظهار داشت: پس از سهميه بندي ابتدايي که حدود دو سال پيش انجام شد تعدادي از کشورهاي آسيايي خود را به شرايط و استانداردهاي مورد نظر AFC نزديک کرده اند و خواستار حضور در ليگ قهرمانان آسيا و يا افزايش سهميه خود هستند که اين امر مسئولان ليگ حرفه اي آسيا را به صرافت بررسي دوباره امکانات و شريط نرم افزاري و سخت افزاري کشورهاي آسيايي انداخته است.

غفاري با بيان اينکه بازرسان AFC در تعيين سهميه بندي کشورها تصميم گيرنده نيستند و صرفا نظير ماموران آمارگيري به جمع آوري اطلاعات پرداختند ، اظهار داشت : بازديد اخير ناظران کنفدراسيون با دقت و حساسيت بيشتري به جمع آوري اطلاعات 14 کشور حاضر در ليگ قهرمانان مي پردازند و پس از تکميل فرم هاي مخصوص در ماه اکتبر (مهرماه) جمع بندي مشاهدات و اطلاعات بدست آمده از کشورهاي آسيايي را به کميته ليگ حرفه اي فوتبال آسيا ارائه خواهند کرد تا در ماه نوامبر (آذرماه) در جلسه هيئت رئيسه ليگ قهرمانان مطرح و درباره سهميه بندي جديد کشورها تصميم گيري شود.

وي تصريح کرد : آنچه مشخص است AFC براي تعيين سهميه بندي جديد بدنبال جمع آوري اطلاعات تازه اي از کشورهاي حاضر در ليگ قهرمانان آسياست و بر اين اساس قطعا سهميه برخي کشورها کاهش و به سهميه برخي کشورهايي که در مرحله اول بدون سهميه ماندند يا قابليت افزايش سهميه را دارند افزوده خواهد شد .

رئيس پيشين روابط بين الملل فدراسيون با بيان اينکه ايران از موقعيت ويژه اي در ليگ قهرمانان برخوردار است و تعيين سهميه ايران بستگي به ارائه دقيق اطلاعات حقوقي و وضعيت امکانات نرم افزاري و سخت افزاري باشگاه هاي ليگ برتر دارد، اظهار داشت : اميدوارم در بازديد اخير بازرسان AFC اطلاعات دقيقي پيرامون وضعيت باشگاه‌ها در اختيار اين گروه قرار گرفته باشد و آنها مجاب شده باشند که کسب 4 سهميه متناسب با ليگ 18 تيمي ، ميزان استقبال هواداران و امکانات و شرايط فوتبال ايران بوده است.

غفاري با بيان اينکه باشگاههاي ليگ برتر هنوز در برخورداري از برخي امکانات و استانداردهاي مورد نظر AFC با کمبودهايي روبرو هستند ابراز اميدواري کرد با يک برنامه ريزي مناسب و زمانبدي شده باشگاه‌هاي ليگ برتر از نظر شاخص هاي AFC به جايگاهي دست يابند که نگراني براي کسب سهميه کامل ليگ قهرمانان آسيا نداشته باشيم .

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...