رفتن به مطلب

خودروي الکتريکي «پاراکس» در نمايشگاه


Fahim

ارسال های توصیه شده

توانمندي‌هاي خودرو الكتريكي«پاراكس» كه توسط دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي قزوين ساخته شده در نمايشگاه بين المللي قطر به معرض نمايش گذاشته شد.

 

کد خبر : 05164 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۸۹

khodro.jpg

 

ايسنا: مهندس روزبه هاشمي از اعضاي تيم مرکز تحقيقات خودروي پاراکس به عنوان نماينده دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در اين نمايشگاه گفت: خودروي الکتريکي پاراکس با هدف حفظ و آمادگي دانشگاه براي حضور در مسابقات و نيز ارائه دست آوردهاي دانشگاه آزاد اسلامي قزوين به بازارهاي مختلف براي ثبت قراردادهاي علمي و تجاري سازي دستآوردهاي پژوهشي و تحقيقاتي با کشورهاي عربي و اروپايي در اين نمايشگاه به نمايش در آمد.

 

وي ادامه داد: خوشبختانه در اين نمايشگاه نمايندگان يك شرکت سرمايه گذاري قطري با نام المالکي که در زمينه صنايع الکتريکي و تجارت وسايل صنعتي فعاليت دارد ضمن استقبال از خودروي ساخته شده توسط اين دانشگاه براي عقد قرارداد جهت تجاري سازي و توليد انبوه اين خودرو با نماينده دانشگاه آزاد اسلامي قزوين به توافقاتي دست پيدا کردند.

 

هاشمي خاطر نشان کرد: قرار است در آينده اي نزديک نمايندگان المالکي ضمن سفر به ايران و بازديد از امکانات مراکز تحقيقاتي، پژوهشي اين دانشگاه، در صورت توافقات نهايي در مرحله اول تعداد 20 دستگاه از خودروي الکتريکي پاراکس را با رنگ هاي متنوع براي فروش در بازارهاي عربي همچون امارات، عربستان، عمان، بحرين و قطر سفارش دهند.

 

گفتني است، در اين نمايشگاه که با عنوان دستاوردهاي جمهوري اسلامي ايران در محل نمايشگاه‌هاي بين المللي دوحه قطر برگزار شد، بيش از 100 غرفه ايراني همچون شرکت‌ها و صنايع خودروسازي، صنايع سنگين، فرش، صنايع غذايي و با حضور دانشگاه‌هاي مطرح ايران توانمندي‌ها و آخرين دستاوردهاي خود را براي معرفي و عرضه به کشورهاي عربي ارائه کردند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...