رفتن به مطلب

تصویرموبایلی که جهش می‌کند!


ارسال های توصیه شده

شرکت موتورولا جدیدترین محصول خود را مجهز به دوربین 3 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید و تکنولوژی منحصر به فرد موتورولا ارائه کرد.

 

کد خبر : 05172 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ mobile1.jpg

 

شرکت موتورولا آخرین نوآوری خود را رونمایی کرد. گوشی مربع شکلی به نام FlipOut (به بیرون جهیدن) که عملکردی مشابه نامش داشته و برای دسترسی به صفحه کلید QWERTY آن باید صفحه خارجی گوشی را با حرکتی دورانی به سمت بالا حرکت دهید.

 

سیستم عامل این گوشی جالب توجه، آندروید 2.1 بوده و تمرکز اصلی برنامه های آن بر روی شبکه های اجتماعی است. به علاوه تکنولوژی Motoblur در این گوشی بهبود یافته است.

 

این تکنولوژی که تکنولوژی ویژه شرکت موتورولا به شمار می رود طی همکاری با اندروید OS دسترسی مستقیم به شبکه های اجتماعی محبوب را برای کاربرانش فراهم آورده است.

 

برخی از ویژگی های قابل توجه این گوشی دوربین سه مگا پیکسلی، بلوتوث v2.1، نرم افزارهای ویژه گوگل و حمایت نرم افزار ادوبی فلش از فایلهای تصویری آن است. در عین حال FlipOut با استفاده از نرم افزار CTP می تواند از میزان پارازیتهای صوتی پس زمینه در هنگام گفتگو بکاهد.

 

بر اساس گزارش زد دی نت، FlipOut در هفت رنگ بژ، سبز، صورتی، آبی، قرمز، زعفرانی و سفید عرضه شده و فروش آن از نیمه دوم سال 2010 در اروپا آغاز خواهد شد.

mobile2.jpg

mobile3.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...