رفتن به مطلب

آموزش ساخت و درست کردن بروشور در ورد آفیس word


ارسال های توصیه شده

آموزش ساخت و درست کردن بروشور در ورد آفیس word

ابتدا صفحه رو افقی می کنم .

بعد منوی Format/ Columns ، سه ستونه یعنی Three رو انتخاب می کنم. اگه بخواهین که بین ستونها خط باشه تیک line between رو می زنیم. اگه بروشور فارسی باشه تیک Right to left رو می زنیم. اگه بخواهیم که خود سیستم به طور هوشمند عرض هر ستون و فاصله ی بین ستون ها رو مشخص کنه ،‌ تیک Equal column width رو می زنیم ولی اگه نخواهیم تیک اون رو بر می داریم و در قسمت width عرض هر ستون و در قست spacing فاصله بین ستون ها رو مشخص می کنیم.

بعد از اینکه تایپ ها انجام شد ، ابتدا به دور یکی از ستون ها یک کادر قرار می دهم سپس آن را cut کرده و به View / Header and footer رفته و آنجا paste می کنم و سپس همان کادر را برای دو ستون دیگر نیز paste می کنم.

فقط لازم به ذکر است که بهتر است تمامی متن های داخل بروشور در صفحه های 1 و 2و 3و 4و 5 باشد و صفحه ی آخر یعنی صفحه ی ششم که همان ستون سمت چپی و آخری صفحه ی دوم ورود می باشد ، را به عنوان صفحه ی اصلی یا Home page ، عکس و نوشته های زیبا می گذارم.

برای شماره صفحه هم در همان Header and footer ، در انتهای هر ستون و قسمت وسط آن یک text box ایجاد می کنم و شماره صفحه می دهم و سپس فایلم را save as گرفته و صفحه ی اول ورود که شامل 3 صفحه ی اول است را در یک فایل و بقیه را در فایل دیگری ذخیره می کنم.

در هنگام پرینت کردن هم ، اگر پرینتر hp است ، ابتدا صفحه ی اول پرینت و سپس کاغذ را به صورت افقی در دست قرار داده و از سمت چپ برگردانده و وارد پرینتر می کنیم و صفحه ی دوم را پرینت می کنیم.

باید دقت کنیم که فاصله ی بین ستون ها در هر دو صفحه بر هم منطبق باشد و جای تا کردن کاغذ به اندازه کافی باشد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...