رفتن به مطلب

جزییاتی از ادغام دانشگاه علوم اقتصادی با خوارزمی


ارسال های توصیه شده

[h=1] جزییاتی از ادغام دانشگاه علوم اقتصادی با خوارزمی

 

[/h]

» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي

کد خبر: 94011503285

شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

در واپسین روزهای سال گذشته سر در دانشگاه علوم اقتصادی به دانشگاه خوارزمی تغییر یافت.

 

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دانشگاه علوم اقتصادی که پیشتر وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی بود در واپسین روزهای سال 93 با دانشگاه خوارزمی ادغام شد.

 

دکتر منجذب رئیس دانشکده علوم اقتصادی در گفت‌و‌گو با ایسنا،با تایید این مطلب اظهار داشت: این ادغام قبل از عید صورت گرفته است و تمامی پرسنل، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی به دانشگاه خوارزمی منتقل شده اند.

 

وی هم چنین علت این ادغام را نیاز دانشگاه خوارزمی به دانشکده های "علوم مالی"، "علوم اقتصاد" و "مدیریت" اعلام کرد.

 

به گفته یکی از دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی این ادغام در حالی انجام شده است که دانشجویان هیچ اطلاعی از آن نداشته اند و مسئولین وزارت علوم اعلام کرده بودند که تغییری را در روند کاری این دانشگاه شاهد نخواهیم بود.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
تغییر سردر دانشگاه علوم اقتصادی

 

 

دکتر حسینی مدیرکل دفتر گسترش وزارت علوم در این زمینه گفت: این ادغام مورد توافق هر دو دانشگاه بوده و در شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز به تصویب رسیده است.

وی در گفت و گو با ایسنا،با اشاره به تاسیس دانشگاه علوم اقتصادی افزود: این دانشگاه در دولت قبل و بدون تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی از دانشکده به دانشگاه ارتقاء یافت. در ابتدا قرار بود دانشکده علوم اقتصادی زیرمجموعه یکی از دانشگاه های معتبر کشور قرار گیرد به همین دلیل ماهیت دانشگاه علوم اقتصادی همواره مورد سؤال شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

وی با تاکید بر اینکه ادغام این دانشگاه با یکی از دانشگاه های معتبر کشور از مدت ها قبل مورد بحث بود،ادامه داد: سرانجام ادغام این دانشگاه با دانشگاه خوارزمی مورد تایید قرار گرفت و اما مباحثی مانند ادغام تمام یا بخشی از دانشکده ها،مدرکی که به دانشجویان اعطا می شود، ساختار و تشکیلات دانشگاه ،مسائل مدیریت و اداری دانشگاه و... باید مورد توافق هر دو دانشگاه قرار گیرد و تصمیم گیری در این موارد بر عهده دانشگاه‌ها است نه وزارت علوم.

 

انتهای پیام

 

ایسنا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...