رفتن به مطلب

مانیتور های منحنی جدید سامسونگ قیمت گذاری شدند


ارسال های توصیه شده

Curved-Monitor_20150320-828x420.jpg

 

سامسونگ می خواهد با صفحه نمایش های منحنی خود سرنوشت مانیتور ها را تغییر دهد. این می تواند یک مزیت بزرگ برای علاقه مندان به بازی باشد. صفحه نمایش منحنی یک صفحه نمایش همه جانبه است که برای انجام کار های گرافیکی و بازی های PC بسیار مناسب می باشد. مدل جدید مانیتور منحنی سامسونگ SE790C می باشد که آن را در نمایشگاه CES امسال رونمایی شد. و حالا با اضافه کردن ۴ مانیتور منحنی جدید به محصولات خود، سامسونگ اجازه دادن مشتریان حق انتخاب بیشتری داشته باشند.ویژگی صفحه نمایش های منحنی فقط فریبنده بودن آن ها نیست بلکه آن ها طراحی شده اند تا نسبت به مانیتور های سنتی راحت تر با چشم شما سازگار شوند. چرا که لبه های این مانیتور ها به سمت بیننده منحنی است و انحنای آنها با منحنی طبیعی چشم مطابقت دارند تا کاربران با تغییر نگاه خود به لبه های صفحه نمایش تمرکز خود را از دست ندهند. سیستم بهینه ساز سامسونگ هم مقدار نور آبی خروجی را کاهش می دهد و مانع سوسو زدن تصویر می شود که می تواند از خستگی چشم جلوگیری کند.

2015-04-03-4-Samsung-curved-monitor-2-600x171-600x171.jpg

 

این مانیتور های منحنی یک حالت بازی هم ارائه می دهند که باعث بهبود صحنه های تاریک، مثل اسکایریم، می شود و زمان پاسخ ۴-میلی ثانیه آن عملا تاری حرکت را در صحنه های سریع حذف می کند. این مانیتور با داشتن کنتراست استاتیک ۵۰۰۰ به ۱، به ایجاد صحنه های تیره تر و تصاویر پر جنب و جوش تر کمک می کند. این باعث می شود که این مانیتور انتخاب خوبی برای تدوین گران فیلم و یا طراحان گرافیکی باشد.

 

Curved-Monitor_se591c-27-600x397.jpg

 

سامسونگ برای اولین بار این مدل های منحنی را ارائه کرده است که در حال حاضر شامل چهار مانیتور منحنی با اندازه های مختلف می شود که دست خریداران را برای انتخاب باز می گذارد. مدل SE590C با قاب سیاه و سفید و اندازه ۳۱٫۵ اینچ است و با قیمت ۵۹۹٫۹۹ دلار در خرده فروشی ها در دسترس قرار میگیرد. مدل SE591C هم ۲۷ اینچی با قاب سفید است و با قیمت ۳۹۹٫۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. مدل SE510C با قاب سیاه و سفید در هر دو اندازه ۲۷ اینچ و ۲۳٫۶ اینچ به قیمت ۲۹۹٫۹۹ دلار در دسترس می گیرد. سامسونگ این مانیتور های منحنی را در ماه مه ۲۰۱۵ در فروشگاه ها در دسترس قرار خواهد داد.

منبع: Slashgear

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...