رفتن به مطلب

نمایش کفش‌های خلاقانه در هفته‌های مد


Astraea

ارسال های توصیه شده

در طول چند هفته گذشته، با برگزاری هفته های مد در نیویورک، لندن، میلان و پاریس، روند هیجان انگیز طراحی کفش برای فصل آینده به نمایش درآمد.

 

در بسیاری از این کفش‌ها طراحی جسورانه‌ای دیده می‌شد و استفاده از خز، رنگ‌های درخشان و تزیینات مختلفی در آنها وجود داشت.برندهای مختلف با توجه به نوع لباس‌ها، کفش‌هایی را طراحی کرده بودند که گاه بسیار رسمی و مجلسی و گاه فانتزی بودند. رنگ‌های تند، ورنی‌های گلدار، مخمل، تور و... عناصر متنوعی بود که در این کفش‌ها به کار رفته و هر کدام مناسب سلیقه عده‌ای از مشتریان است.اگرچه این تنوع بیشتر در کفش‌های زنانه دیده می‌شد، اما گاهی اوقات در کفش‌های مردانه هم خلاقیت‌هایی به کار رفته بود. نمونه این کار در مجموعه گوچی دیده شد. کفش مردانه گوچی در عین رعایت اصول و قواعد کلاسیک، با انجام تغییراتی ظاهر متفاوت پیدا کرده است. این کفش پشت باز که قسمت جلوی آن چرم مشکی ساده با یراق طلایی است، در قسمت پشت خزهای بلندی دارد که از کناره‌های آن بیرون زده است. کفش زنانه گوچی هم نیم ساق مشکی است که روی آن با برش‌های منحنی متعدد باز شده است و پاشنه طلایی آن درقسمت داخل برشی منحنی دارد که در هماهنگی با برش‌های روی کفش است.

در کار برندهای دیگر هم طرح‌های متنوعی دیده می‌شود. سالواتور فراگامو با یک طراحی خلاقانه پاشنه طبقه طبقه کفش را به نوار پهن روی پا وصل کرده است. اگر چه جنس این دو قسمت با هم متفاوت است و دو ماده نرم و سخت در کنار هم قرار گرفته اند، اما ظاهر آنها یکسان و یکرنگ است.نیکلاس کرکوود یک کفش مجلسی و درعین حال فانتزی طراحی کرده که از یک گل فانتزی در سگک آن استفاده شده است. فرم منحنی گلبرگها در قسمت داخلی پاشنه بلند کفش هم استفاده شده وپاشنه کفش را از حالت عادی آن خارج کرده است.برندهای دیگری مانند دولچه و گابانا، تابیتا سیمونز و برین اتوود هم در کفش‌های زنانه خود از گلدوزی، سنگ یا پولکدوزی استفاده کرده‌اند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...