رفتن به مطلب

زمان شروع ثبت نام بن کتاب دانشجویی


ارسال های توصیه شده

دانشجويان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي براي ثبت‌نام بن کتاب دانشجويان براي بيست و هشتمين نمايشگاه کتاب بايد از ۲۵ فروردين تا قبل از برگزاري نمايشگاه به سامانه ثبت‌نام بن کارت دانشجويي مراجعه کنند.

 

 

 

هر ساله با برپايي نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران کارت يا بن ويژه خريد يارانه‌ اي کتاب توسط معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در اختيار دانشجويان قرار مي‌گيرد.

 

 

در بيست و هشتمين نمايشگاه بين‌ المللي کتاب تهران نيز اين کارت در اختيار دانشجويان قرار مي‌گيرد.

 

 

 

سايت ثبت‌نام برای بُن کتاب

 

اين بُن صرفاً ويژه دانشجويان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي و طلاب علوم ديني است که دانشجويان براي ثبت‌نام بايد از ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ تا قبل از برگزاري نمايشگاه به سامانه ثبت‌نام بن کارت دانشجويي به نشاني

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه کنند.

 

 

 

مدارك لازم براي دريافت بن كتاب

 

متقاضيان پس از ثبت ‌نام و تأييد هويت و پرداخت سهم دانشجو به صورت اينترنتي براي دريافت بن کارت بايد صرفاً به شعبه‌اي که در زمان ثبت‌نام انتخاب کرده‌اند، مراجعه کنند. مدارک لازم هنگام دريافت اين بن کارت عبارتند از کارت دانشجويي يا طلبگي معتبر، کارت ملي و شماره رهگيري ثبت‌نام در سامانه.

 

 

 

 

اعتبار هر كارت؛ ۶۰ هزار تومان

 

اعتبار موجود در کارت‌ ها، ۶۰۰ هزار ريال است که ۳۰۰ هزار ريال آن به عنوان يارانه کتاب توسط معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و معادل آن نيز توسط شخص دريافت کننده کارت به صورت اينترنتي پرداخت مي‌ شود.

 

 

 

اعتبار کارت‌هاي ويژه خريد در نمايشگاه، فقط در زمان نمایشگاه کتاب

يارانه پرداختي براي خريد کتاب از بيست و هشتمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران است. کارت‌ هاي ويژه خريد در نمايشگاه فقط در مدت برگزاري نمايشگاه اعتبار داشته و از طريق دستگاه‌هاي کارت‌ خوان داخل نمايشگاه قابل استفاده است.

 

منبع: لیزنا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...