رفتن به مطلب

10 طراح برتر لباس عروس جهان


Astraea

ارسال های توصیه شده

مدآنلاین: پوشیدن لباس زیبا و چشمگیر یکی از مهم‌ترین المان‌ها برای هر مراسم ازدواج است و در این میان طراحان بسیاری پا به عرصه طراحی این لباس‌ها گذاشته‌اند.از میان تمامی طراحان عرضه کننده لباس عروس در سراسر جهان، طراحی‌های عرضه شده از سوی برخی از این افراد مورد استقبال جمعیت بزرگتری از مخاطبان قرار گرفته است که دلیل آن از زیبایی فوق‌العاده و سادگی تا طراحی متهورانه متفاوت بوده است. در ادامه 10 طراح برتر لباس عروس را به شما معرفی می‌کنیم که هریک به دلیلی با استقبال گسترده نوعروسان مواجه شده‌اند.

 

 

 

- ورا وانگ « Vera Wang»

10.jpg

 

ورا الن ونگ پیش از این در رشته اسکیت سواری فعالیت داشت اما بعدها به طراحی روی آورد و اکنون از طراحان شناخته مد در نیویورک است. او بخاطر مجموعه لباس‌های عروس و نیز طرح‌های ساقدوش‌های عروس معروف است. او کارش را به عنوان سردبیر مجله مد ووگ آغاز کرد و سپس به برند رالف لورن پیوست و دو سال به عنوان مدیر طراحی فعالیت کرد. لباس‌های عروس وی بر تن نوعروسان معروفی چون آلیشیا کیز، ماریا کری، ویکتوریا بکهام، چلسی کلینتون، جنیفر لوپز، شارون استون،جنیفر گارنر، هیلاری داف، سارا میشل گلار، کیت هادسون، اوما ترمن، کیم کارداشیان وکلویی کاردشیان و البته میشل اوباما خود‌نمایی کرده است. او حتی لباس عروس هایی به رنگ سیاه را نیز طراحی کرده است.

- آنخل سانچز

9.jpg

 

 

آنخل سانچز طراح اهل ونزوئلاست که طراحی‌هایش بر تن عروسان شناخته شده‌ای مانند ساندرا بولا و بیانسه خودنمایی کرده است. او بخاطر طراحی‌های پیشروی خودشناخته شده است که همواره فراتر از انتظارات پیش می‌روند. برخی از جدیدترین مجموعه‌های وی با ابریشم رنگ شده به نمایش گذاشته شده است که کیفیتی فوق‌العاده دارند. طراحی‌های جذاب و صورتی او با سردوشی‌های نامتقارن و نرم تزئین شده‌اند.

- کارولینا هرا

8.jpg

 

کارولینا هرا نیز یک طراح ونزوئلایی دیگر است. طراحی‌های زیبای او بدلیل سادگی شناخته شده‌اند. او بخاطر طراحی لباس‌های بانوان اول آمریکا از ژاکلین کندی تا میشل اوباما شناخته شده‌است. هرا نزد مادربزرگش آموزش دید و مادربزرگ او رابا دنیای مد آشنا کرد و وی را برای اولین بار به فروشگاه لباس برندهایی مانند بالنشیاگا،لاوین و کریستین دیور برد. این طراح شناخته شده جوایز معتبری مانند مدال طلای موسسه اسپانیایی کویین سوفیا، مدال طلای مریت در رشته هنرهای زیبا از اسپانیا، جایزه فرهیختگی نیویورک، برترین طراح سال از ویمنز ویر، و البته جایزه یک عمر دستاورد از انجمن طراحان مد آمریکا را در کارنامه خود دارد. او که بخاطر طراحی‌های سنتی‌اش شناخته می‌شود، اخیرارنگ، بویژه صورتی و خاکستری را هم به طراحی‌های خود اضافه کرده است.

- هیلی پیج

7.jpg

 

هیلی پیج پیش از این برای برند ملیسا سوئیت طراحی می‌کرد. او اخیرا مجموعه‌ای از لباس‌های عروس را برای لباس‌فروشی JLM طراحی کرده است. طراحی‌های پیج در این مجموعه دارای سادگی بسیار و حداقل تغییرات هستند. ترکیبی شیک و بروز از نیم رخ‌های آراسته،خصوصیت اصلی کار او است. او با همین روش لباس‌هایی مدرن و البته زیبا به بازار عرضه کرده است. پیج کسی بود که لباس عروس‌های کوتاه را نیز به بازار معرفی کرد.

- جنی پکهام

6.jpg

 

جنی پکهام یک طراح بریتانیاییاست که بخاطر لباسهای عروسی و البته لباس‌های آماده عروس معروف است. او برند خود را در سال 1988 راه‌اندازی کرده و با لباس‌های عروس و لباس شب کارش را آغاز کرد. او اخیرا لوازم جانبی عروس را نیز به تولیدات خود اضافه کرده است. اوالبته لباس‌های زیر زنانه را نیز طراحی می‌کند. برخی از شناخته‌شده‌ترین مشتریان اوشامل آنجلینا جولی، مایلی سایروس، کیت هادسون، جنیفر آنیستون، اوا لونگوریا، ریز وایتراسپون، کامرون دیاز، جنیفر لوپز، کیت وینسلت و دوک کمبریج هستند. جدیدترین لباس عروس او طرحی نامتقارن بود که کریستال‌های سواروفسکی روی نقاط مختلف آن کار شده بود.

- ریم آکرا ریم

5.jpg

آکرا طراح مدل اهل لبنان است. او کارش را در سال 1997 با مجموعهلباس‌های عروس آغاز کرد. در سال 2003 تولید لباس‌های آماده را تجربه کرد. مجموعه‌هایوی در برخی از انحصاری‌ترین خرده‌فروشی‌های جهان مانند بدرگدورف گودمن، نیمن مارکوس،ساکس فیفس اونیو و هاروی نیکولز فروخته می‌شود. برخی از برجسته‌ترین مشتریان او شاملخانواده‌های سلطنتی کشورهای مختلف و ستارگانی مانند آنجلینا جولی، هلی بری، کاترینزتا جونز، بیانسه و اوا لونگوریا می‌شود. آکرا بخاطر استفاده از پارچه‌های نازک و تزئینبا دانه‌های مختلف شناخته می‌شود.

- پیتر لانگنر

4.jpg

پیتر لانگنر با برجسته‌ترین خانه‌های مد مانندلاکرویکس، لاروچ،دیور و اونگارو همکاری داشته است. او اکنون در رم فعالیت دارد و با هنرمندان ایتالیایی برای برش و دوخت طراحی‌های خود همکاری می‌کند. او اولین فروشگاه خود را در رم و سپس فروشگاه دوم را در شهر مادرید اسپانیا افتتاح کرد. او اکنون بیش از 70 فروشگاه در سه قاره جهان دارد. طرح‌های وی جوایزی مانند جایزه لباس عروس نیویورک، جایزه بین المللی جوزپه سیاکای ایتالیا را به خود اختصاص داده است. لانگنر بخاطر هنر دست و توجه ویژه به جزئیات شناخته می‌شود.

- اینس دی سانتو

3.jpg

 

اینس دی سانتو در ایتالیا به دنیا آمده و به عنوان یکی از برترین طراحان لباس عروس شناخته می‌شود. طراحی‌های او زنانگی را برجسته کرده و بخاطر فیت بودن کامل روی بدن، نوآورانه بودن و ساخت دقیق شناخته می‌شوند. این لباس‌های عروس در تورنتوو در نمایشگاه‌های خود دی سانتو تولید می‌شوند. او هنوز شخصا روی تولید تک تک لباس‌هانظارت دارد تا از کیفیت آنها اطمینان پیدا کند.

- پرونوویاس

 

2.jpg

پرونوویاس یک شرکت مد است که پیش از این توسط مانوئل موتا مدیریت می‌شد.او روز 8 ژانویه 2013 در بارسلون از دنیا رفت. این شرکت بخاطر تولید لباس‌های سوپرمدل‌هایی مانند میراندا کر، بر رفائلی و دوتزن کروس از جمله لباس عروس کروس درسال 2010 شناخته می‌شود. دنباله‌های عریض و آبشاری با جیب‌های پنهان در لباس‌های عروس،از ویژگی‌های مهم لباس‌های اوست.

- مارچسا

1.jpg

مارچسا برندی در نیویورکاست که در طراحی لباس‌های زنان تخصص دارد. جورجینا چپمن و کرن کریگ این شرکت را درسال 2004 بنیانگذاری کردند. برخی از ستارگان مشتری این برند عبارتند از پنلوپه کروز،بلیک لیولی، لایتون میستر، جنیفر لوپز، کامرون دیاز، کیت هادسون، سلنا گومز، هلی بری،ریحانا، تیلور سوئیفت، مایلی سایروس، اما واتسون، اوا لونگوریا، اولیویا واید، کرستناستوارت، نیکی رید و ساندرا بولاک. محصولات این برند در فروشگاه‌های معتبری مانند برگدورفگودمن، ساکس فیفس اونیو، نت آ پورتر و نیمان مارکوس فروخته می‌شود.

مترجم: علی جعفری

لینک به دیدگاه
قشنگ بودن البته لباسا

راستی یه سوال چرا از زیر لباس عروش اینا مشکی پوشیده بودند مگه بد شوگون نیست؟؟؟

 

وختی اسلام در خطر باشه شگون معنی نداره که!:5c6ipag2mnshmsf5ju3

لینک به دیدگاه
قشنگ بودن البته لباسا

راستی یه سوال چرا از زیر لباس عروش اینا مشکی پوشیده بودند مگه بد شوگون نیست؟؟؟

 

بدشگونی چیه؟؟؟؟به دلیل اینکه چشم مردان مسلمان به گناه آلوده نشه مامور سانسورچی فی سبیل الله ایثارکرده و خودش رو به دام شیطان انداخته و اینا رو با دقت سیاه کرده

w000.gif

لینک به دیدگاه

خودمونیم من از هیچ کدوم خوشم نیومد:hanghead:

این طراحا بد سلیقه ن یا من مشکل پسند؟:ws3:

به این سانسورچی بگین برا سانسور اونم برا ترکیب با رنگ سفید بهتره از رنگ کرمی یا شیری استفاده کنه.

مشکی نه ک.لباسارم داغون کرده.والا:banel_smiley_4:

لینک به دیدگاه
خودمونیم من از هیچ کدوم خوشم نیومد:hanghead:

این طراحا بد سلیقه ن یا من مشکل پسند؟:ws3:

به این سانسورچی بگین برا سانسور اونم برا ترکیب با رنگ سفید بهتره از رنگ کرمی یا شیری استفاده کنه.

مشکی نه ک.لباسارم داغون کرده.والا:banel_smiley_4:

 

راسش منم دوست نداشتم....sigh.gif

من لباس عروسای سیندرلا رو بیشتر دوست دارم:ws37:

 

لباس عروس سیندرلا و سفیدبرفی هم طراحی شد

لینک به دیدگاه
راسش منم دوست نداشتم....sigh.gif

من لباس عروسای سیندرلا رو بیشتر دوست دارم:ws37:

 

لباس عروس سیندرلا و سفیدبرفی هم طراحی شد

ارههه برا اون تاپیکه خیلی خوشگل ترههه.

سفارشم میگیرین ایا؟:w02:

لینک به دیدگاه
مگه چندسالته نی نی؟؟؟:ws3:

 

سن من اینطوری حساب نمیشه من اساسا هنو بدنیا نیومدم هر وقت بدنیا بیام ششروع سنم استارت میخوره:hapydancsmil::hapydancsmil::hapydancsmil:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...