رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

گل‌های لاله از جمله زیباترین گل‌ها در هر باغ و باغچه‌ای هستند و در رنگ‌های صورتی، سفید، زرد، قرمز، بنفش و نارنجی وجود دارند.این گل‌ها در فصل بهار نمایی بسیار زیبا در باغ ایجاد می‌کنند.

 

شما می‌توانید در حیاط جلوی خانه، باغچه‌ای زیبااز گل لاله داشته باشید. این گل‌ها هم به صورت تک رنگ و هم دو رنگ و سه رنگ می‌توانندکاشته شوند.

شما بایستی اول خاک باغچه خود را در فصل تابستان تقویت کنید و در فصل پاییزاقدام به کاشت گل لاله کنید.

سلایق بسیاری برای ترکیب گل لاله با گل‌های بهاری دیگر وجود دارد و ما در زیر چند نمونه از آنها را برای شما طرفداران طبیعت ارائه می‌دهیم.

همانطور که گفته شد گل لاله در فصل بهار شکوفه می‌دهد باغچه‌های گل لاله به صورت‌های مختلف و در سایزهای مختلف وجود دارند، ولی همه آنها یک تقطه مشترک دارند و آن خلق یک شاهکار طبیعی است.

گل لاله در رنگ‌های نارنجی، زرد، سفید و صورتی نمایی فانتزی ایجاد می‌کند. شما می‌توانید این گل‌ها را با گل بنفشه و داوودی ترکیب کنید. سلیقه بعضی‌ها هم اینگونه است که لابه‌لای گل‌های داوودی از غنچه‌های کوچک لاله استفاده می‌کنند.

گل لاله به صورت تک رنگ نیز نمایی زیبا در حیاط ایجاد می‌کند. به این مجموعه باغچه‌های پوشیده با لاله‌ها نگاه کنید شما می‌توانیدساقه گل لاله را با ساقه سایر گیاهان پیوند بزنید. این گل در مقایسه با گل رز برای رشد به جای کمتری نیاز دارد.

گل‌های لاله رنگارنگ، کانون زیبایی در هر باغی هستند. بهترین نوع برای ترکیب رنگ این گل‌ها به صورت سفید و صورتی، زرد و نارنجی، سفیدو قرمز و قرمز و صورتی است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...