رفتن به مطلب

پرچم‌دارهای جدید سامسونگ وارد ایران شدند: رونمایی رسمی از S6 و S6 edge


ارسال های توصیه شده

پرچم‌دارهای جدید سامسونگ وارد ایران شدند:

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

شرکت سامسونگ الکترونیکس از پرچم‌دارهای جدید خود Galaxy S6 و Galaxy S6 edge در تهران به طور رسمی رونمایی کرد. در حاشیه این مراسم که روز چهارشنبه 26 فروردین ماه برگزار شد، امکان آشنایی و تجربه کار با این محصول برای اصحاب رسانه فراهم آمد.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ مراسم رونمایی پرچم‌دارهای سامسونگ،ابتدا با خوشامدگویی مسئولان این شرکت آغاز و سپس با سخنرانی دوک پارک،مدیرعامل دفتر سامسونگ در تهران ادامه یافت. پارک ضمن تبریک سال نوی شمسی، به خبرنگاران حاضر در سالن گفت: «ما توانسته‌ایم با تکیه بر تعهدات خود به ارائه محصولاتی نوآورانه، به اهدافمان دست یابیم اما در این راه تنها نبوده‌ایم. ما موفقیت‌هایمان را نتیجه گوش دادن به نیاز مشتری‌هایمان و آموختن از گذشته می‌دانیم و پیوسته رو به جلو حرکت کرده‌ایم تا به بهترین شکل، ظاهری بی‌نظیر و جذاب را با تجربه کاربری ارتقا یافته تلفیق کنیم.»

 

 

3104047_575.jpg

 

در بخش دیگری از این مراسم، کارشناسان بخش موبایل شرکت سامسونگ، به معرفی پرچم‌داران جدید پرداختند و سپس مهمانان به بخش تجربه محصول (Experience Zone) رفتند و از نزدیک با عملکرد این گوشی‌های هوشمند، آشنا شدند. گوشی‌های Galaxy S6 و S6 edge Galaxy جدیدترین محصولات سامسونگ از سری پرچم‌داران S این شرکت هستند که با تکیه بر طراحی نوآورانه و منحصربه‌فرد وارد بازار شده‌اند.

 

 

3104049_905.jpg

 

سرعت شارژ شدن این محصولات نسبت به نسل قبلی S5 به میزان 1.5 برابر افزایش یافته است. Galaxy S6 برای شارژ کامل (صفر تا 100) تنها به 80 دقیقه و Galaxy S6 edge، به 85 دقیقه زمان نیاز دارد. همچنین پردازنده 14 نانومتری 64 بیتی این دو دستگاه، 20 درصد کارایی بیشتر برای آن‌ها به ارمغان آورده که باعث سهولت استفاده کاربر به هنگام پردازش اطلاعات و استفاده از دستگاه می‌شود. گوشی‌های Galaxy S6 و Galaxy S6 edge مجهز به یک صفحه‌نمایش Quad HD5.1 اینچی Super AMOLED با تراکم557 ppi هستند که تصاویر را حتی در فضاهای باز با نور زیاد، به طور واضح و درخشان نمایش می‌دهد.

 

لازم به ذکر است، دو پرچم‌دار سامسونگ Galaxy S6 و Galaxy S6 edge که پیش ثبت‌نام برای خریدشان در کشور از طریق سایت سامسونگ نیز آغاز شده، با سیستم‌عامل اندروید 5.0 (Lollipop) و با پشتیبانی LTE وارد بازار ایران شدند.

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...