رفتن به مطلب

مدل‌هایی با معلولیت جسمی


Astraea

ارسال های توصیه شده

امسال طراحان و دست اندرکاران مد به ما ثابت کردند که هر چیزی در دنیای مد ممکن است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

آنها برخی استانداردهای جا افتاده در صنعت مد را کنار زدند و یادآور شدند که مد برای زیباتر به نظر رسیدن است و هر کسی می‌تواند از این زیبایی بهره‌مند شوند.

به دلیل عدم تنوع، هفته‌های مد معمولاً منتقدان زیادی داشته‌اند، ولی امسال دست اندرکاران مد صدای منتقدان را شنیده و توجه نشان داده‌اند. این نمایش مد به نام "FTL Moda Loving you" با همکاری یک گروه تحقیقاتی ایتالیایی مربوط به جراحات ستون فقرات و نخاع که منجر به معلولیت می‌شود برگزار شد.

یکی از بهترین‌های این مدل‌ها شخصی به نامJack Eyers بود که عنوان اولین مدل دنیا با مسأله نقص عضو را از آن خود کرد. این مدل در هفته مد نیویورک بسیارمشهور شده و البته پتانسیل مدلینگ در او کاملاً دیده می شود.

او در 16 سالگی به دلیل مشکلاتی که از بدو تولد داشته، یک پایش را از دست داده است و توسط شخص Antonio Urzi، از بهترین طراحان لباس که برای هنرمندان مشهوری طراحی کرده، برای مدلینگ انتخاب شده است.

او در مصاحبه‌ای با Caters News می‌گوید: همه این‌ها برایم بسیار غیر واقعی جلوه می‌کند،هنوز قادر به باور کردنشان نیستم. بسیار خوشحال و مفتخرم که به همگان بگویم که هیچ چیز نمی‌تواند مانع خوشحالی و پیشرفت شما شود.

این نمایش مد از طرف بسیاری مورد تشویق قرار گرفته و گفته می‌شود که عرصه جدیدی را در دنیای مد رقم خواهد زد. چنین کارهایی طراحان را وادار کرده است تا با نگرش تازه‌ای به مد نگاه کنند و از چهارچوب‌های کلیشه‌ای کمی فاصله گرفته و به انسان‌های واقعی توجه بیشتری نشان دهند.

1394/1/29

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...