رفتن به مطلب

!کیفی که بهم نمی ریزد


Astraea

ارسال های توصیه شده

کیف، یکی ازآن لوازمی است که تقریبا به جرات میتوان گفت صددرصد خانم ها به آن احتیاج دارند و معمولا برای مراسم گوناگون از انواع متفاوت آن استفاده می کنند.اما یکی از مشکلاتی که همیشه با آن روبه رو هستند بهم ریختگی وسایل و چیزهایی است که داخل کیف گذاشته می شودهرچقدر هم که سعی شود وسایل را مرتب در کیف گذاشت و هر چیزی را سرجای خودش قرار داداما بعد از مدت زمان کوتاهی با مشکل پیدا کردن یک شی خاص مثل کلید خانه یا سوییچ اتومبیل که نسبتا کار خسته کننده و زمان بری هم هست مواجه می شوند.

 

بر همین اساس سه خانم طراح با همکاری یکدیگر به تازگی یک برند کیف با نام داگنه داور Dagne Dover را طراحی کرده اند و فلسفه تاسیس این برند رااینگونه بیان کرده اند:" به اعتقاد ما شما همان چیزی هستید که حمل می کنید!"

صاحب یک کیف که داخل اش بیشتر به یک غار شباهت دارد تا یک کیفو کاملا نامرتب و شلوغ است ذهنی به همان اندازه بهم ریخته و آشفته دارد. اما یک کیف مرتب و سازمان یافته که هر چیزی برای خود جای مخصوصی دارد به شما یک احساس خوب می دهدکه در هر لحظه ای برای پیدا کردن هر چیزی از داخل کیفتان آماده هستید پس بهتر است به جای اینکه نگران از دست دادن مترو یا اتوبوس بخاطر پیدا نکردن کارت از درون یک کیف شلوغ باشید ذهن خود را بروی چیزهای مهم تر متمرکز کنید."به گفته ملیسا مش مدیراجرایی و خالق اصلی این برند که چندین سال برای کمپانی کوچ coach کار کرده است: بیشتر تولیدکنندگان کیف فقط به جنبه های مد و فشن اهمیت می دهند و هر فصلی در سبک و استایل کار تغیراتی را به وجودمی آورند. ما همیشه شاهد آن هستیم که در آغاز هر فصلی کیف ها یا کمی کوچکتر و یا کمی بزرگتر می شوند و طرح ، رنگ و ظاهرشان تغیر می کند اما کمتر به داخل کیف توجه می شود.برای مثال یکی از مشکلاتی که خود من همیشه با آن مواجه هستم پیدا کردن کلید خانه یا ریخته شدن یک بطری آب یانوشیدنی داخل کیفم است که کاملا همه چیز را خراب می کند.اما کیف های طراحی شده توسط برند داگنه داور دارای دو لایه و بسیار سبک هستند.

برای هر شیئی جای خاصی طراحی و در نظر گرفته شده است. برای نمونه شما به راحتی می توانید لب تاپ یا تبلت ، کیف پول،موبایل ، دفتریادداشت، خودکار، بطری آب، دسته کلید و کیف لوازم آرایشی خود را در قسمتهایی که داخل این کیف تعبیه شده قرار دهید و هر چیزی را به راحتی و در کمترین زمان ممکن پیدا کنید.

قیمت این کیف ها از125 دلار تا 265 دلار در نظر گرفته شده است و با اینکه هنوز کمتر از سه ماه از عرضه آنها در بازار می گذرد این برند توانسته نزدیک به 40 هزار دلار سفارش بگیرد.

به گفته طراحان این برند،این کیف ها طوری طراحی شده است که برای همه از جمله خانم های شاغل،ورزشکار،مادران خانه دار و حتی دانشجویان مناسب و قابل استفاده است.

 

منبع: نیویورک تایمز

لینک به دیدگاه

قشنگ بودند ولی حیف دیر گذاشتی تاپیک رو قبل عید میزاشتی:hanghead: برا تابستونم بگیریم از مد میوفته:whistle:

راستی 10 کیلو لوازم ارایش جا میگیره برا خانومهای محترم ایرانی دلم سوخت پرسیدم:ws3:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...