رفتن به مطلب

اپلیکیشن S Health برای تمامی گوشی‌های اندرویدی منتشر شد


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

سامسونگ با معرفی گلکسی اس ۴ یک اپلیکیشن هم با نام S Health همراه این تلفن هوشمند منتشر کرد. اپلیکیشن S Health امکان کنترل میزان ضربان قلب را به برای کاربران فراهم می‌کند تا در واقع این اپلیکیشن میزان سلامت قلب را در کنار معیارهای آمادگی جسمانی مورد سنجش قرار دهد.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ بعد از اینکه اپلیکیشن S Health پوست انداخت و زبان طراحی خود را به متریال تغییر داد بسیاری از باگ‌های این اپلیکیشن هم رفع شد و سامسونگ در به‌روز رسانی‌های مختلف امکانات و قابلیت‌های متفاوتی به آن افزود تا اینکه شاهد یک اپلیکیشن جالب بر روی گلکسی اس ۶ شدیم که یکی از کاربردهای آن شمارش ضربان قلب است. این اپلیکیشن با مجموعه‌ای از محصولات سامسونگ از جمله مجموعه Gears و تبلت گلکسی تب اس سازگار است و با هدف تقویت فرهنگ توجه به سلامت و تناسب اندام برای ورزشکاران طراحی شده است.

 

3116477_339.jpg

 

سامسونگ در اقدامی این اپلیکیشن را بر روی گوگل پلی قرار داده است تا حتی آن دسته از کاربرانی که از پرچمداران جدید سامسونگ یعنی گلکسی S6 و S6 Edge استفاده نمی‌کنند بتوانند به راحتی این اپلیکیشن مفید را از استور گوگل دانلود کنند. گفتنی است اپلیکیشن S Health که بر روی استور گوگل قرار گرفته دقیقا همان برنامه‌ای است که بر روی پرچمداران سامسونگ نصب شده و این بدان معناست که گوشی‌هایی به غیر از پرچمدار جدید سامسونگ نیز می‌توانند جدیدترین نسخه از برنامه را داشته باشند و آن را تجربه کنند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...