رفتن به مطلب

لپ‌تاپ های قابل تبدیل «اچ پی» در راهند


ارسال های توصیه شده

لپ‌تاپ های قابل تبدیل «اچ پی» در راهند

 

1670158.jpg

کمپانی اچ پی دو مدل متفاوت از لپ تاپ های قابل تبدیل با نام های Envy x۳۶۰ و Pavilion x۳۶۰ را با قیمت های مناسب وارد بازار فناوری خواهد کرد.به گزارش خبرگزاری مهر، اگر به دنبال لپ تاپ های قابل تبدیل و قیمتی مناسب هستید، لپ تاپ های اچ پی می توانند گزینه مناسبی باشند. لپ تاپ های قابل تبدیل به این معنا هستند که صفحه نمایش آنها از قابلیت تا شدن و تبدیل به تبلت شدن را برخوردار هستند.

Pavilion x۳۶۰ با قیمتی در حدود ۴۱۰ دلار و مدل دیگر با قیمتی در حدود ۶۸۰ دلار عرضه خواهند شد. اما مشخصات منتشر شده نشان می دهد که Envy x۳۶۰ از ویژگی های برتری نسبت به مدل دیگر برخوردار است که از میان آنها می توان به بدنه فلزی با کیفیت تر و همینطور صفحه نمایشگر بزرگتر و ۱۵.۶ اینچی را نام برد.

 

هر دوی این لپ تاپ ها در دو مدل Core i۵ و i۷ و تا ۱۶ گیگابایت رم را پشتیبانی می کنند. اما Envy x۳۶۰ از لحاظ ظاهری نیز زیباتر بوده و دارای وضوح تصویر ۷۲۰ P است. Pavilion x۳۶۰ را می توان جالب ترین محصولی دانست که از سوی کمپانی اچ پی عرضه شده است. این لپ تاپ دارای صفحه نماش ۱۱ اینچی، پردازنده Pentium N۳۷۰۰ و ۴ گیگابایت رم بوده و در ازای پرداخت ۵۰۰ دلار اضافه می توان یک چیپست Core M و SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت را در اختیار داشت.

علاوه بر مدل ۱۱ اینچی، مدل ۱۳ اینچی این محصول نیز با قیمتی در حدود ۵۳۰ دلار و برخورداری از چپیست Core i۳، هارد درایو ۵۰۰ گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. قیمت های اعلام شده برای لپ تاپ ها و با داشتن قابلیت های مناسب می تواند نگاه های بسیاری را به خود جلب کند.

لپ تاپ های جدید از تاریخ ۲۱ می از سایت اچ پی و پس از آن در فروشگاه ها قابل خریداری خواهند بود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...