رفتن به مطلب

برخوردزشت وفحاشی خانزاده به هوادارپرسپولیس+ویدیو..هواد


ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

................................................................................................

به گزارش طرفداری، محمدرضا خانزاده که در حال ترک هتل است صدای هواداری را می شنود که به وی اعتراض می کند. او در اقدامی عجیب به مقابله فیزیکی و فحاشی به این هوادار روی می آورد که البته با وساطتت بازیکنان ختم به خیر می شود. در ادامه ویدیوی این اتفاق زشت را مشاهده خواهید کرد.

گفتنی است سابقه خانزاده در لیگ، تمرینات پرسپولیس(درگیری با صادقیان) و البته شاهکار وی در بازی های آسیایی بسیار سیاه است و این صحنه نیز شاید آیینه تمام نمای رفتار فوتبالیست ها با هواداران نباشد، اما قطعا چیزی جز آبرو ریزی برای ایران نخواهد داشت.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=1]احضار خانزاده و مکانی به کمیته اخلاق[/h]

[h=2] رفتار زشت و دور از انتظار دو بازيکن پرسپوليس بعد از باخت اين تيم برابر لخويا باعث شد تا کميته انضباطي اين دو بازيکن را فرا بخواند.[/h][/TD]

[TD=align: left]00997683.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خانزاده که بعد از دیدار برابر لخویا که با شکست این تیم همراه بود در راهرو منتهی به اتوبوس تیم با یک هوادار درگیر شد و الفاظ زشتی نیز به در تقابل با او به کار برد.

 

الفاظی که از بازیکنی که پیراهن این تیم را بر تن کرده انتظار نمی رفت و جالب اینکه سوشا مکانی به هواخواهی از هم تیمی اش به درگیری با این هوادار پرداخت و اگر کریم باقری در آنجا حضور نداشت معلوم نبود چه اتفاق تلخ تری رخ می داد.

 

به همین منظور محمدزاده، رییس کمیته اخلاق با اعلام اینکه از اتفاقات اخیر با خبر شده و به زودی احضاریه ای برای حضور این دو بازیکن به باشگاه ارسال خواهد شد از برخورد شدید با دو بازیکن خاطی این تیم خبر داد.

 

خانزاده در رقابت های آسیایی نیز با درگیری در داخل زمین برابر ویتنام دو جلسه محروم شد.

 

باید دید کمیته اخلاق و انضباطی باشگاه پرسپولیس چه موضعی در قبال این موضوع خواهد داشت.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]اين بازيکن براي پرسپوليسي بودن بايد التماس کند

[h=1]مجتبی محرمی: خانزاده را اخراج کنید[/h]

[h=2] مدافع اسبق پرسپوليس به شدت از عملکرد محمدرضا خانزاده بعد از بازي با لخويا ناراحت است تا جايي که به مديران اين باشگاه پيشنهاد مي‌دهد که او را از اين باشگاه اخراج کنند.[/h][/TD]

[TD=align: left]01003185.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]به گزارش "ورزش سه"، مجتبی محرمی چپ پای اسطوره ای قرمزپوشان در این باره می‌گوید: مقصر خانزاده نیست، مقصر کسانی هستند که این بازیکن را به پرسپولیس آورده اند. خانزاده در اندازه پرسپولیس نیست و به همین دلیل هم این رفتارها از او سر می‌ زند. من نمی‌ دانم چه کسانی این بازیکنان را به پرسپولیس می‌ آورند.

 

او ادامه داد: خانزاده را باید از پرسپولیس اخراج کنند و در این موضوع شکی وجود ندارد. بازیکن باید بداند که در چه تیم بزرگی کار می‌ کند و هواداران این تیم چه جایگاه مهمی در پیشرفت بازیکنان دارند. متاسفانه الان هیچ کس جایگاه خودش را نمی‌ داند.

 

چپ پای اسطوره ای پرسپولیس در مورد اینکه خودش زمانی همین حاشیه ها را برای پرسپولیس ایجاد می‌ کرد هم گفت: کجا زمان ما اینطوری بود؟ ما هیچ وقت به طرفداران توهین نمی‌ کردیم. اگر این طرفداران نبودند مجتبی محرمی که هیچی صدتا بزرگتر از من هم به وجود نمی‌ آمدند. خدا می‌ داند که اگر ما یک زمانی بچگی می‌ کردیم و حاشیه درست می‌ کردیم در جهت منافع باشگاه پرسپولیس و هواداران بود. ما هیچ وقت به طرفداران توهین نمی‌ کردیم.

 

محرمی در پاسخ به این سوال که باشگاه باید چه برخوردی با خانزاده بکند هم گفت: من فکر می‌ کنم نباید انتقادها طوری باشد که این بازیکن نابود شود. پیام صادقیان را نابود کردید چه شد؟ من فکر می‌ کنم صادقیان می‌ توانست یک بازیکن خوب برای پرسپولیس شود. اما مشکل این بازیکنان این است که در حد و اندازه پرسپولیس نیستند. من فکر می‌ کنم بهترین راه این است که خانزاده را از پرسپولیس اخراج کنند؛ همین.

 

او اعتقاد دارد نباید زیاد در مورد خانزاده حرف زد: از نظر من مقصر خود ما هستیم که نشسته ایم و در مورد خانزاده حرف می‌ زنیم. ما داریم این بازیکن را بزرگش می‌ کنیم. حالا ما حرف می‌ زنیم، سال دیگر او به تیم دیگری می‌ رود و پول خوبی هم می‌ گیرد. مقصر خودمان هستیم که بازیکنان اینچنینی را بی خودی بزرگ می‌ کنیم.

 

او در پایان هم می‌ گوید: طبیعی است که خانزاده جوان است و این رفتارها از او سر می‌ زند. مقصر کادرفنی و بزرگترهای پرسپولیس هستند که اینقدر لی‎لی به لالای این بازیکنان کوچک می‌ گذارند وگرنه امثال این بازیکنان باید التماس پوشیدن پیراهن پرسپولیس را کنند

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]مهدوی‌کیا:

[h=1]خانزاده باید شأن پیراهن پرسپولیس را نگه دارد[/h]

[h=2] کاپیتان سابق پرسپولیس اعتقاد دارد مهمترین مشکل پرسپولیس نبود ثبات مدیریت و البته ثبات ترکیب در این تیم بوده است.[/h][/TD]

[TD=align: left]00944439.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]مهدی مهدوی‌کیا در این باره به "ورزش سه" گفت: در مورد بازی با لخویا باید بگویم که پرسپولیس پیروزی که برابر لخویا در بازی رفت به دست آورده بود را از دست داد و به نوعی لخویا جبران کرد. البته من نتوانستیم بازی را به صورت کامل ببینم اما به هر حال ناراحت شدم وقتی دیدم که پرسپولیس با این نتیجه سنگین شکست خورده است.

 

او در مورد مشکلات پرسپولیس هم می‌ گوید: مشکلات بسیار زیاد است و حالا فرصتش نیست که در مورد همه آنها صحبت کنم اما از نظر من ثبات مدیریت مهمترین مشکل پرسپولیس است چون این موضوع باعث شده که پرسپولیس هر سال با یک روش اداره شود و به همین دلیل نمی‌ شود برای این تیم برنامه بلندمدت ریخت.

 

کاپیتان سابق پرسپولیس ادامه داد: مشکل دیگر پرسپولیس این است که این تیم نتوانسته در طول این سال ها بازیکنانش را حفظ کند. اگر این بازیکنان چندین سال کنار هم بازی کرده بودند، الان به خوبی با روش بازی هم آشنا بودند و این اتفاقات که الان دارد می‌ افتد، رخ نمی‌ داد.

 

مهدوی‌کیا در مورد انتقادهای پیشکسوتان پرسپولیس هم گفت: یکی از مشکلات پرسپولیس این است که وقتی در چند بازی نتیجه نمی‌ گیری، فشارهای بیرونی خیلی تیم را اذیت می‌ کند. این چیزی است که من به آن اعتقاد دارم و به همین دلیل کسی که در پرسپولیس کار می‌ کند، باید کاملا با سبک فوتبال این تیم آشنا باشد.

 

او شرایط پرسپولیس را با نفت‌تهران مقایسه می‌ کند: یکی جواب بدهد که چه اتفاقی می‌افتد که نفت‌تهران اینقدر خوب نتیجه می‌ گیرد اما پرسپولیس نه. جواب مشخص است نفت‌تهران در تمام این سال ها ثبات مدیریتی داشته و الان چندین سال است که توانسته بازیکنانش را حفظ کند. این موضوع باعث شده که نفت‌تهران حالا یک تیم مقتدر باشد اما در پرسپولیس شما هرگز این شرایط را نمی‌ بینید.

 

کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد خاطراتش با برانکو و اینکه آیا موفق شده او را ببیند یا نه گفت: واقعا دوره آقای برانکو یکی از بهترین دوران فوتبالی من بود و خاطرات خوبی دارم اما چون درگیر تیم خودم هستم فرصت نشده که با ایشان ملاقاتی داشته باشم. به محض اینکه کمی سرم خلوت شود، می‌روم و ایشان را می‌ بینم.

 

مهدوی‌کیا در پایان در مورد حمله محمدرضا خانزاده به تماشاگر ایرانی ساکن در قطر هم گفت: واقعا دوست ندارم وارد حاشیه شوم اما صددرصد باید از نظر اخلاقی روی این بازیکنان کار شود. بازیکنان پرسپولیس باید شأن پیراهن این باشگاه را نگه دارند و نباید کاری کنند که پرسپولیس آسیب ببیند.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=1]هوادار مضروب پرسپولیس: می‌خواستند دارم بزنند[/h]

[h=2] درگيري بازيکن پرسپوليس با يک هوادار از آن اتفاقات عجيبي بود که پس از ديدار اين تيم برابر لخويا در تونل منتهي به اتوبوس اين تيم شکل گرفت.[/h][/TD]

[TD=align: left]00998357.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]به گزارش "ورزش سه"، آنچه که از تصاویر این درگیری منتشر شده به نظر می‌ رسد هوادار ناراضی پرسپولیس الفاظ بدی را نسبت به بازیکنان پرسپولیس به کار می‌ برد که آنها را اینگونه عصبانی کرده است.

 

عادل عاشوری هواداری است که در دوحه قطر مورد ضرب و شتم خانزاده و مکانی قرار گرفته است. این هوادار درباره دلیل درگیری اش با خانزاده به ورزش سه اینطور گفت: به هیچ عنوان به بازیکنان پرسپولیس توهین نکردم و تنها دلیل آن این بود که آنها پیراهن تیم محبوبم را پوشیده بودند. اما زمانی که علی‌عسگر می‌ خواست سوار اتوبوس شود، از او خواستم فصل بعد به همراه خانزاده تیم را ترک کند و بیش از این باعث لطمه خوردن پرسپولیس نشوند.

 

وی ادامه داد: همانطور که دیدید علی‌عسگر کاملا مخاطب من بود اما من متوجه حضور خانزاده پشت سر او نشدم و ناگهان این بازیکن ضربه ای به صورت من زد و الفاظ زشتی نسبت به خانواده ام به کار برد.

 

هوادار مضروب در ادامه بار دیگر با انتقاد از عملکرد خانزاده گفت: نه تنها من که با زحمت زیاد خودم را به استادیوم رساندم تا از تیمم حمایت کنم، بلکه کارشناسان نیز به این نکته واقف هستند که عملکرد این دو بازیکن باعث شده امتیازات زیادی را از دست بدهیم. اگر منِ هوادار نتوانم به عملکرد بازیکن تیمم اعتراض کنم پس چه باید بکنم. این اتفاق در تمام دنیا رخ می‌ دهد. به طور مثال تیم رئال و کاسیاس را در نظر بگیرید، آیا کاپیتان پرافتخار رئال واکنشی به اعتراض هوادارانش نشان داده؟ این در حالی است که عملکرد این آقایان یک هزارم کاپیتان پرافتخار رئال نیست. آنها نمی‌ توانند انتظار داشته باشند بعد از چنین باختی هوادار آنها را تشویق کند. آن هم بعد چنین اشتباهات سریالی ای.

 

عادل عاشوری در ادامه در مورد میانجی گری کریم باقری گفت: در حالی که خانزاده شدیدترین الفاظ را به کار می‌ برد، در ادامه سوشا مکانی نیز به من حمله ور شد و اگر آقای کریم باقری نبود، مطمئنا به جرم این اعتراضم من را دار می‌ زدند.

 

وی با تشکر از کریم باقری گفت: آقای باقری با متانت بالایشان از من توضیح خواست که چرا به بازیکنان فحش داده ام که من شرح ماوقع را به ایشان گفتم.

 

عادل عاشوری در پایان توضیح جالبی درباره دخالت ماموران قطر در این ماجرا می‌ دهد: بعد از این اتفاق توسط پلیس بازداشت شدم که توضیحاتم باعث تعجب آنها شد و خیلی زود آزادم کردند. جالب اینجاست که آنها واقعا از این اتفاق که اعتراضم به عملکرد بازیکنان باعث چنین برخوردی از آنها شده متعجب شدند و در ادامه گفتند اگر عامل این درگیری من بودم از کشور قطر اخراجم می‌ کردند.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=1]پرونده خانزاده و مکانی در کمیته انضباطی باشگاه[/h]

[h=2] مسئول حقوقی باشگاه پرسپولیس می‌گوید بر اساس گزارش رسیده، کمیته انضباطی درباره تخلفات محمدرضا خانزاده و سوشا مکانی تصمیم‌گیری می‌کند.[/h][/TD]

[TD=align: left]00990574.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3] به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علی جمشیدی درباره حرکت ناشایست محمدرضا خانزاده و سوشا مکانی اظهار کرد: من در قطر نبودم که صحنه درگیری را کامل ببینم و بر اساس شنیده‌ها از موضوع اطلاع دارم پس بنابراین نمی‌توانم درباره حادثه رخ داده اظهار نظری کنم.

 

وی افزود: کمیته انضباطی باشگاه بر اساس گزارش‌های رسیده قطعا با بی انضباطی‌ها برخورد می کند. این کمیته باید درباره اتفاقات رخ داده در قطر تصمیم‌گیری کند

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

من اگرمدیرپرسپولیس بودم کاری می کردم بازیکنی اگرهم حق داشت جرات نکنه اینکارهارابکنه (ازترس خودشوخیس بکنه)مخصوصااین مکانی !

حیف این رنگ !من عاشق پرسپولیس بودم پرسپولیسی که من عاشقش بودم یه چیزدیگه ای بود.

ایناالان یه مشت بچه اند/

باسوارزچکارکردندماچکارمی کنیم .:vahidrk:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...