رفتن به مطلب

میزبانی لرستان از برنامه سازان برجسته تلویزیون در حوزه فرهنگ رضوی/ تولید 5 نماهنگ رضوی


ارسال های توصیه شده

دبیر جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی خبر داد؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

دبیرجشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی از میزبانی لرستان از برنامه سازان برجسته تلویزیون در حوزه فرهنگ رضوی خبر داد و گفت: دبیر تخصصی و اعضای اتاق فکر این جشنواره نیزانتخاب شده است.

3128003_390.jpg به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛حجت الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اظهار داشت: در دوره های گذشته استان لرستان میزبان جشنواره "نماهنگ رضوی" بود که در سال جاری دامنه جشنواره به " تولیدات تلویزیونی، تله فیلم و نماهنگ رضوی" توسعه یافته است.

 

وی ادامه داد: اضافه شدن بخش تولیدات تلویزیونی رضوی به جشنواره و حضور کارگردانان و تهیه کنندگان و هنرمندان سرشناس تلویزیون نقطه عطفی جشنواره سال جاری خواهد بود.

 

تشکیل اتاق فکر متشکل از هنرمندان،روحانیون و استادان دانشگاه

وی از تشکیل اتاق فکر جشنواره تولیدات تلویزیونی، تله فیلم و نماهنگ رضوی خبر داد و گفت: این اتاق متشکل از هنرمندان مطرح، روحانیون و برخی از اساتید دانشگاه است.

 

دبیرجشنواره تولیدات تلویزیونی، تله فیلم و نماهنگ رضوی با اشاره به اینکه این اتاق فکر در ایام پایانی سال گذشته جلسه ای را تشکیل داد، افزود: اتاق فکر، ایده های جدید و خلاقانه که جنبه محتوایی نیز خواهد داشت را به ما ارائه می کند که در جهت ارتقای جشنواره به کمک ما خواهد آمد.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو دوره کارگاه آموزشی برگزار کردیم تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در جشنواره امسال شاهد حضور چهره های مطرح سینمایی وتلویزیونی باشیم و کارگاه آموزشی نیز برگزار کنیم.

 

5 متن برتر و تولید 5 نماهنگ رضوی

وی با بیان اینکه کلیه متون ارسالی توسط داوران مجرب بازخوانی می شود، اذعان داشت: در پایان از بین متون برگزیده، اثر 5 نفر از کارگردانان مجرب برای ساخت نماهنگ انتخاب می شود.

وی با اشاره به اعزام برترین های جشنواره به سفر زیارتی مشهد مقدس، افزود: برگزاری کارگاه های تخصصی، تقدیر از خادمان و پیرغلامان رضوی، آذین بندی و فضاسازی خیابان های منتهی به محل برگزاری جشنواره از جمله برنامه های جانبی این دوره از جشنواره تولیدات تلویزیونی، تله فیلم و نماهنگ رضوی است.

 

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) از یکم تا یازدهم ذی‌القعده در دهه کرامت برابر با 25 مرداد تا چهارم شهریور سال 1394 در تمام استان‌های ایران و 220 نقطه از جهان برگزار می‌شود. مراسم افتتاحیه این جشنواره هم زمان با میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم برگزار می شود و آیین اختتامیه این جشنواره در شب میلاد فرخنده ثامن الحجج(ع) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌هی این جشنواره می‌توانند به سایت سه زبانه «شمس توس» به نشانی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه کنند. همچنین سامانه پیام کوتاه: 30007888 و شماره تلفن‌های‌: 9-05132283044 به عنوان پل ارتباطی میان جشنواره و مخاطبان معرفی شده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...